پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بالاخره زنگ زد


دیروز عصری وقتی از در شرکت بیرون آمدم و داشتم از وسط بی آر تی های خیابان ولعیصر رد میشدم تلفنم زنگ خورد و آن ور خط صدای زنی بود که من بارها و بارها در ذهنم تک تک جمله هاش را شنیده بودم و اینبار اما واقعی بود و این جمله ها آنقدر برایم تکراری بود که حتا سر و صدای محیط و تردد اتوبوس ها نتوانست مانع شنیدن یک کلمه از همه چیزی که زن آهسته آهسته میگفت بشود

تماس از شرکتی بود که بسیار علاقمندم آنجا کار کنم و یکبار برای مصاحبه رفته بودم و بعدش هیچ خبری ازشان نشده بود  . . .

حالا زن داشت می گفت شنبه برایتان یک قرار ملاقات با مدیر مارکتیگ می گذارم و لطفا نمونه کارهایتان را هم بیاورید

یک چیزی در دلم هی وول می زند و نمی گذارد ارام بگیرم

فضای شرکت ی از آن حرف می زنم جایی است که ادعایی دارد و شعارش برای جذب نیرو جذب کسانی است که فعال و پویا و رو به رشد هستند و بنا به تنوع محصولات و گستردگی فعالیتشان کلی کار متنوعی گرافیکی دارند و من دلم بد جوری می خواهد که آنجا کار کنم!

از الان هم خودم را آماده کرده ام که به مدیر مارکتیگشان بگویم که الان هم جایی کار میکنم که تقریبا همینقدر حقوق میگیرم اما مشکل اصلی ام این است که گرافیک را دوست دارم و اینجا کار جدیدی برای انجام دادن نیست و اگر انجام شود استفاده و چاپ نمی شود 

می خواهم برایش یگویم که عاشق گرافیکم و عاشق فضایی هستم که آنقدر جا داشته باشد که بال های خیالم را باز کنم و خلاقانه در آسمانش پر بزنم . . .

ولی باز هم دلم یک طوری است و آرام نمی شود

یک هیجان ضایدالوصفی نوک انگشت هایم را می خاراند و میان سینه ام تالاپ تولوپ راه انداخته

برایم دعا کنید

من آن کار را میخواهم!!!! برایم دعا کنید . . . 

برایم انرژی ها خوب و مثبت بفرستید . . . 

بهترین حال دنیا نصیبتان

نظرات 49 + ارسال نظر
دزیره سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 http://zendegidobare.blogsky.com

عززززیزم ...
مظمئنم میری و همه چیز اوکی میشه ...
حالا ببین...

مرسی دوستم
ایشالله

Farkhondeh سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:38

Parvaneh jan,
barat doa mikonam
omidvaram hame chi khoob pish bereh
movafagh bashi

مرسی عزیزم

maryam سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:03

پروانه ی عزیز و دوست داشتنی من از خواننده های خاموشتم و فقط یکی دوبار کامنت گذاشتم. اما همیشه میخونمت و تحسینت می کنم و البته خیلی هم دوستت دارم برات از ته دل آرزو می کنم که بتونی اون کار رو بگیری و هرروز بیشتر و بیشتر پیشرفت کنی. انشالا
دوستت از یک شهرستان دوووووووووووور

غریبه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:25

دلم داره تالاپ تولوپ میکنه پلاله جان...
من شنبه تمام انرزی مثبتمو میفرستم سمتت... خیلی دوست دارم بیام اینجا بخونم که نوشتی چقدر مصاحبه ات موفقت آمیز بوده و چقدر از اینکه میتونی جای دلخواهت کار کنی خوشحالی.

مرسی قربونت برم
مرسی از این قلب مهربونت و این همه لطفی که به من داری

که سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:41 http://jaywalter.blogsky.com

کلی امیدوارم کارو بگیری.

منم
ایشالللللللللللللله

samira سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:59

ایشالاه که درست بشه
هرچی خیر و صلاحه پیش بیاد
مثبت اندیشی کن و رو کاغذ بنوینس
منتظر خبر خوبت هستم

حتما
ممنون سمیرا جون

مجید سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:49

کی از شما بهتر. حقوقشم مهمه هااا، الکی نرخ رو کم نکن بعد پشیمون میشی، اینجور که گفتی کاملاً مشخصه که کارش سنگینتر از کار قبلیتونه.

کاملا درسته
والا حقوقشو یه کوچولو بیشتر نوشتم
ممنون مجید عزیز

مهری سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:51

خوشحالم امیدوام همون اتفاقی برات بیفودته که منتظرش بودی عزیزدلم.

خواهن . . .
بگو بشه

مهرناز سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:02

خانوم هنرمند،نقاش ،گرافیست ونویسنده فقط می خواستم بگم شما فوقلاده ای .من خیلی دوست دارم موفقیتهای بیشتر از این ازت ببینم .مطمعنمم شما رو رو هوا استخدام میکنن.تازه از خداشونم باشه یه همچین هنرمندی رو استخدام کنن.
بله....

مرسی عززززززززیز دلم
ممنون
خیلی خیلی لطف داری
بوسسسسسسسسسسسسس

شیوا سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:12

ایشالا این کارو می گیری پروانه جون ، برات دعا می کنم

ممنون شیوای عزیزم

عاطفه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:18

برات از صمیم قلبم آرزو میکنم و هر آنچه میتونم انرژی مثبت میفرستم . بهترین برات پیش بیاد ایشالله .

ممنونم عاطفه ی عزیزم

لبخند سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:21

وقتی یک نفر میگه من اون کارو می خواهم پس حتما بدستش میاره، برات بهترینها رو آرزو میکنم از صمیم قلب

مرسی لبخند عزیزم
خیلی امیدوارم

پریس سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:56

خیلی برات دعا میکنم, تو لایق بهترین ها هستی ...
منم منتظر یه کارم, تو هم برای من دعا کن لطفا.

براتون بهترین ها ر ارزو میکنم
انشالله

ترنج سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:14 http://shaparak75.blogfa.com

برات دعا می کنم عزیزم
و ایضا بهترین حال دنیا نصیب شماااااااااااا

پایدار باشی الهی همییشه

مخمور سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:04

بهترین حالها نصیب خودت شود پرپری ما

عزیزمی

لیلا سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:47

کلییییییییییییییییی انرژی مثبت و خوب و عالییییی

مهتاب خواننده خاموشت سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:50

پروانه جان دعا می کنم یک روزی تو کارت اونقدر موفق بشی که وقتی به امروز نگاه کنی با لبخند بگی آخی چقدر خوشحال بودم از اون شرکته بهم زنگ زدن یادش بخیر....

مرسی مهتاب عزیزم

narges چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:46

movafagh bashi khanum

مرسی نرگس عزیزم

sisteric چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 http://sisteric.com

امیدوارم همه چی خوب پیش بره پروانه :)

ممنون عزیزم
ایشالله

مامان مترجم چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:52

خواستن توانستن است! این جمله خیلی کلیشه‌ای ولی به طرز اعجاب انگیزی واقعیت داره...برات دعا می‌کنم:)

پس من می خوامممممممممممم
ممنون عزیزکم

ماری چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 http://maral-memories.blogfa.com/

دقیقا میدونم چه احساسی دارید الان . من مهندس مکانیکم که پونزده ساله کار مهندسی میکنم .ولی طراحی مکانیزم و ماشینآلات برام چیزی بیشتر از یه کاره . و همینقدر هیجان زده میشم وقتی دنبال کاری ام که ازش لذت میبرم .
از ته دل امیدوارم موفق باشید .

مرسی نازنین
دقیقا حسمو درک کردی

سارا چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:19 http://aramsara88.persianblog.ir/

از ته قلبم دعا میکنم پروانه ی رنگی رنگی ام خیر و صلاحش در چیزی قرار بگیره که دلش میخواد و به اون برسه

مرسی یارای همیشه مهربون من

ساناز چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:53

یه نفش عمیق بکش. سینه ات رو بده جلو. حالا با تمام قوا به پیش. کلی انرژی مثبت هم بدرقه راهت

ممنون عزیزم

بهار چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:01

وقتی این عشقی که تو ازش حرف میزنی وجود داره شک نکن که همین عشق کار خودشو میکنه و تو رو به اونجایی که میخوای میرسونه


مریسییییییییییییی

مهدیس چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:02

بهترینها رو برات آرزو میکنم پروانه جون
امیدوارم تک تک آرزوهای قشنگت به بهترین شکل ممکن برآورده بشن

ممنونم مهدیس عزیزم

مهسا چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:39

ایشالا که خیره و جور میشه پروانه جون

مرسی مهسای عزیزم

فرناز چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 http://new-sense.blogfa.com

به روشن بودن دل اعتقاد داری؟پستت را که خوندم دلم روشن شد...انرژی مثبت هم اومد، کارو می گیری

مرسیییییییییییییییییییییییییی

نوشا چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 http://mannosha.persianblog.ir

چه خوب می دونم خیلی کیف داره و می دونم موفق می شی

لیلا چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:37

امیدوارم بهترین حالت ممکن واست پیش بیاد عزیزم و بزودی بیای اینجا و برای ما بنویس که چقدر خوشحالی

ممنون لیلا جان حتما می نویسم

ارمغان زمان فشمی چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 http://armaghonline.blogfa.com

ایشالا که موفق می شی... این هم انرژی مثبت من:

ممنون عزیزززز دلم

sima چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:56

پروانه جان دختر منم گرافیسته ایران نیست تو کارشم موفقه شکست درازدواجو کشیده اینه که مدتهاست خواننده خاموشتم و بشدت بتو احساس نزدیکی میکنم دعای خالصانه ام بدرقه راهت

عزیزم
مرسی سیما جونم
ایشالله که دخترتونم همیشه موفق و پیروز باسه

بانو سرن چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:35 http://banooseren.blogfa.com/

عزیزم عزیزم. حتما جور میشه من که از الان خوشحالم برات.
ایشالا جور میشه ایشالا می شه. آمین

مرسیییییی عزیزم

رویابانو چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:43 http://royabanoo.blogfa.com

تمام انرژی های مثبت مال تو. امیدوارم به کاری که لیاقتش رو داری برسی دوستم. راستی منو یادته؟

بله بله
رویا بانو
ممنون عزیزم

بهارمامی باران چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:20

برات دعا می کنم که کاررو بگیری خیلی خوبه آدم کارشو دوست داشته باشه

ممنون عزیزم

هدیه چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:06

مگه از شما هنرمندترم کسی هست که بره ابن کارو بگیره؟
ایشالا مال خود خودته

ممنون هدیه جان

رویای 58 چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:29

موفق باشی پروانه عزیز

ممنون عزیزم

الهام چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:34

مطمئنم که کارو میگیری.گرفته حسابش کن
انرژی مثبت میفرستیم

گلابتون بانو چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:30 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خیلی خوشحالم از این بابت! امیدوارم به خواسته ات برسی!

مرسی عزیزززز دلم

الف چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:32

چه هیجان انگیز و عالی!خیر باشه انشالا

ممنونم

مهرا چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:23 http://cherastian.blogfa.com/

مطمئنم میری اینو وقتی نمونه کاراتو تو همین وب قسمت "پروانه" دیدم فهمیدم
فقط رفتی "خلاقیت" رو فراموش نکن

maryam چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:22

پروانه جون به همه ی کامنتها جواب داده بودی به جز کامنت من.

عزیزممممممم
کاملا سهوی بود گلم
بلاگ اسکای هی ارور میداد
عزیزمی

افسون پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:37 http://afsonsokhan.blogfa.com/

از همان الان انرژی ها خوب و مثبت من در راهه

رویا پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:41

حتمن این کار رو میگیری با همه وجودم هرچی انرژی مثبت هست رو برات می فرسم

ممنون عزیزم

Elle پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:08

منم منتظر یکى از این تلفن ها هستم. الان بزرگترین آرزومه. من برات از صمیم قلب دعا میکنم تو هم براى من دعا کن، ممنون

ایشالله عزیزم
انشالله

Mo پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:46

سلام'باتمام وجود به خدا سپردمت.خواننده همیشگی وخاموش

عزیزمی

اندر احوالات پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:51 http://andarahvalat30.blogsky.com

چشم حتما دعا می کنم
ولی شنبه برای مصاحبه برمی گردی؟

بله بله بله

الف شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:00

بالاخره زنگ زد!
امروز باهام تماس گرفتن و کاملا مرتبط به رشته م هست!میشه برای منم دعا کنید ،که اگه خیر هست ،لطفا؟

ایشالللللللللللللللللللللللللللللللللللللله
ایشاااااااااااااااااااااااااااااااااالله
ایشالللللللللللللللللللللللللللللله

الف دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 21:05

ممنووووووووووووووووووووووووون.
نشد مسیر رفت و آمدش خیلی سخت و غیرمنطقی بود برای من...حتما خیری هست

ایشالله یه کار بهتر عزیزم

مترسک سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:24 http://artistman.blogfa.com

سلام، خداحافظ
سلام،خداحافظ
چیزی تازه اگر یافتید
بر این دو اضافه کنید
تا بل...
.....باز شود........
................این در گم شده بر دیوار.......
-------------------
دوست خوب من...
وبت رو دیدم ..ساده اما زیبا بود...ودلنوشته هات دلچسب و جذاب...از بودن درکنار لحظات ناب احساست لذت بردم..مرسی
تا یک نگاه...............................مترسک تنها

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد