پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

اون روی سگ من


یه زمانی یه وبلاگ یواشکی ای داشتم با عنوان " اون روی سگمو بالا نیار"

توش از اون روی سگم مینوشتم و وقتی دیدم  واسه خودش مخاطب پیدا کرده و آدمایی هستند که میخوننش و پیگیرش هستن احساس امنیت میکردم

لاله چند بار ازش باهام حرف زد و راجع به چندتا پستش با هم بحث کردیم که ایا صادقانه نوشته شده یا نه و من چون اون زمان تو لینکام داشتمش نمی شد بگم نمی خونمش اما تا می تونستم سکوت میکردم و از شنیدن نقدهایی هر چند بی رحمانه لذت می بردم و گاهی اظهار نظری هر چند کوتاه میکردم

حس میکردم سگ سگی هام رو می تونم قایم نکنم

لذت بخش ترین دوران وبلاگ نویسیم اون وقت بود 

تا این که نازنین فهمید که اون وبلاگه مال منه و دستم رو شد

قبلش هم البته یه خانومی به اسم خبرنگار جنایی از روی ادرس ایمیل ثبت شده روی پروفایل فهمیده بود که چون کم می شناختمش و به نوشتن توش ادامه دادم 

بعد از خنثا شدنم دیگه ننوشتم و کل وبلاگ رو حذف کردم

از اون به بعد سگ سگی های من ننوشته مونده

گاهی حتا از سگ درونم خجالتم میده و سعی میکنم که نابودش کنم اما بعضی روزها مثل امروز دچار طغیانی آن چونانی شده ام و کمپلت سگم

دیگر آن روی یواشکی هم نیست

به تمام قد

بی هیچ گونه حس ملایمت و ملاطفت

بی هیچ ظرافت و مهربانی

بی هیچ وجهه 

دلم کودتا می خواهد . . . 



نظرات 8 + ارسال نظر
تلاله شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:44 http://talaleh.blogsky.com

سلام. کاش میشد من اون وقت بودم و میخوندم مطالبت رو ...اما من بعد حتما میام
از این شیوه نوشتن خوشم میاد... من عاشقِ کودتا ام


کودتاااا

مخمور شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:19 http://masti0mastoori.blogfa.com

بزرگی می گوید
انسان پایدارتر از کوه نیست وقتی گدازه ها از حد تجاوز کرد طاقت نمی آورد آتشفشان می کند
دوباره یک وبلاگ دیگر بساز و بریز بیرون این گدازه ها رو

نمیدانم چرا دیگر نمیشود

نخستین بی نام شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:31

یک پیشنهاد: کلاس یوگا. مخصوصن یوگا نیدرا

باید برووووم

غریبه شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:44

تو سگ باش... اما باش
خب؟

عزیزم

مهسا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 http://zendegikhusosi.blogsky.com

بزن یه چیزی رو بشکون!

از یک افسرده یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:06

خود شما هم قطعا میدانید اینها علامت افسردگی است البته این که اشک میریزید که بعدش حتی کمی سبک حاصل شود نه این که در یک چرخه بیفتد ضرر ندارد علی ایحال اگر واقعا میخواهید خوب شوید و نه به این حالت خو کرده اید باید روانکاوی و روانپزشکی انجام دهید اولبته روانکاوی نه روانشناسی، چون روانشناسی نیز مثل قرص مسکن موقتی است، در صورتی که روانکاوی میشناسید که با روش فروید کار میکند پیش او بروید در غیر اینصورت کتابهای فروید را بخوانید تا با مکانیزم روان و مشکلاتش اشنا شوید

من حالم کاملا خوبه دوست عزیزم
یکمی دمق بودم
همین

سارا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 http://aramsara88.persianblog.ir/

هر چقدر دوست داری از سگ سگی هات همینجا بنویس... میدونی که اونقدر دوستت داریم که اونها رو هم بخونیم باهات همراهی کنیم

حسام یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:15

سلام ؛

خبرنگار جنایی این اواخر مادر شد که ...

دقیقا
همون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد