پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

حالم هیچ خوش نیست

یک تهوع عمیقی دارم به همه چیز. 

به همه بازیچه ها و دستاویز های کوچک و بزرگی که زمانی سرگرمم می کرد و قلبم که انگار یک تکه یخ شده است

راستش ساده لوحاه در دلم امید می پروردم که بشود همه چیز بهتر شود، همه چیز این دنیای گنده را که نخواسته بودم که عوض کنم. نه! در حد همین قاب کوچک زندگی خودم هم که می توانستم موثر باشم باز دلخوش بودم.

اما انگار نمی شود.

همچنان در نزدیک ترین فواصل با احقانه ترین و گل درشت ترین زخم های ممکن رویا رو می شوم.

نمی شمارم اما شمارش می شوم و روا می دارم اما رواداری نمی بینم. می خندم اما لبخند ها کافی نیست.

دروغ چرا

که همه این بحران پس از احتساب یکی دو سه چهار نفر آدم های قشنگ زندگی ام هستند

آدم های قشنگی هم در زندگی ام هستند اما انگار کافی نیست. یک جایی خواندم وقتی آدم ضربه ای می خورد باید چندین برابر آن آسیب جایگزین شود و این طوری است که روند نزولی جان می گیرد و خودش را قوی تر میکند

دستم به یاداشت کردن نمی رود و حس میکنم که دست نوشته هایم بی سر و ته و مخصمه طور شده اند. 

بدنم هم همکاری نمیکنه و هر روز دارم چاق میشم و سوخت و ساز بدنم اونقدر پایین اومده که داره رو به خاموشی می ره

جرقه می زنم انگار الکی

انگار که سمباده ی دانه درشت را بیشتر از قدری که باید روی نازک جایی ممکن کشیده اند

چطور می توانم خود را التیام بدهم؟


نظرات 10 + ارسال نظر
امیرحسام پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 21:49 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛
انشااله همه چیز رو براه میشه...

سلامت باشید

نوید پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 23:58

یه دختربچه به فرزندی قبول کن, و بعد دخترت کف دستشو که بذاره رو لپت بگه مامان پروانه نقاشیات خیلی قشنگن. همه چیز تغییر میکنه..

توضیح: در صورت اقدام برای فرزند خوندگی حواست جمع باشه دختر مورد نظر از لحاظ اخلاقی شبیه خواهرزادت نباشه. فکرشو بکن اگه بشن دوتا, چه بر سر کره زمین یا بالاتر چه بر سر کهکشان راه شیری خواهد آمد!


وای عالی بود

به زاد شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 00:00

مطمن بودم چیزی شده که نمینویسی!
هرچند صحبت از امید در زمستانی اینچنین تاریک و روبه سیاهی سخت است اما دل روشن دار که پایان شبه سیه سپید است و ...

خوبه حالم

تیلوتیلو شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:17 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم دست به گریبان التیام دادن خودم هستم و هیچ خوب نمیشوم
مثل لجبازی بچه گانه ای که هیچ سرو ته و منطقی ندارد

ما چمونه
چرا این طوری ایم

بچه های باشگاه بدنسازی شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 12:01

سلام گزیده
میبینم که چاقالو شدی
در این مملکت 4 نفر رو نشون بده که حالشون خوب باشه؟ تو تنها نیستی! همه در حال حاضر همینن!
چاره ای جز سوختن و ساختن نداریم!
من هر سری میام به امید اینکه شاید دوباره طنزنویسی رو شروع کرده باشی!
کاش دوباره بامزه و طنز بنویسی مخصوصا در این شرایط که همه بهش نیاز داریم!
و همچنان معتقدم اگه مارگزیده ! سکینه کچل ! سید علی ! بچه های باشگاه بدنسازی یه تیم طنز نویسی میشدن کسی در کشور توان رقابت باهاشون رو نداشت!
امیدوارم با پست بعدیت قهقه بزنیم
موفق و موید باشید
باتشکر: بچه های باشگاه بدنسازی

آخی
چه کامنت دلگرم کننده ای
راستش رو بگم از و توقع همچین متنی نداشتم
گفتم الان باز یه چی می پرونی بهم
در هر صورت متشکرم
و واقعا هم موافقم
چقد خوب بودیم ما اون وقتا
کاش دوباره جمع شیم

نوید جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 13:56

با توجه به اینکه هنرمندا کم فیلم میبینند یا نمیبینند کلآ
تو آخرین دیالوگ فیلم:
- تتوی روی کمرت
چه معنی میده؟

+ "حتی توی تاریک ترین لحظات
تصمیم گرفتم مبارزه کنم"


برگرفته از فیلم Photocopier 2021 که منتقدا امتیاز 100 از 100 بهش دادند!

خلاصه مبارزه کن، با سر برو تو صورت زندگی. تف تو این زندگی.

تف تو این زندگی
خیلی خوب بود
مرسی

م.. شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 17:59

سلام .
برای رسیدن به وزن مناسب اول مزاج خودتون رو از لحاظ طب سنتی باید بدونید چیه بعد توی اینستا لیمومی رو سرچ کنید .

مچکرم
من بلغمی هستم

نوید دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 12:45

دیگه نمایشگاه برگزار نمیکنید? قبلی رو با اینکه نزدیک به مطهری بودم نتونستم بیام. انگار سعادت نداشتم یا طلبیده نشدم, حیف, خیلی دوست دارم به نمایشگاه بعدیتون بیام, به دستام الکل بزنم بعد باهاتون دست بدم, البته اگه اجازه بدید, میدونم ساحت مقدس هنرمندا بالاتر از این حرفاس, راستش تاحالا هیچ هنرمندی رو لمس نکردم, خیلی دوس دارم بدونم چطوری هستن



وای وای
امون امون
خیلی خوب بودا
خیلی
امیدوارم که برای شنگولی من نوشته باشین این کامنت رو

ایشالله که بازم برگزار کنم
با کمال میل
و اینکه من دقیقا عین شمام
عین دستای شما

پریمهر چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 09:59 https://parimehr.blogsky.com

زندگی هر روزش یه برنامه ای برامون داره، من یاد گرفتم سرسخت نباشم انعطافم باعث میشه کمر خم بشه اما نشکنه

نرمش قهرمانانه طور
خیلی هم خوب
اما خوب سخته دیگه
قبول داری؟

نوید چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 21:41

هرکسی عاشق نگاره های هنرمند مورد علاقه اش باشه, باید در حد توان تلاش کنه تا استاد شاد باشه, چون یک هنرمند زمانی آثار هنری فوق العاده عالی خلق میکنه که شادوشنگول باشه. ولی در عین حال مرتاض ها و عارف های پیر هندوستان یه ضرب المثل دارند که میگه "چشم که همه چیز رو میتونه ببینه, خودش رو نمیتونه ببینه!" این یعنی شما هیچگاه عمیق متوجه نخواهید شد چه هنرمند خوبی هستید ولی اون طرفدار متوجه و آگاه است و حتی نگاهش به خالق آثار هنری مورد علاقه اش, مانند نگاه مصریان به فرعون و نفرتی تی است, در نتیجه آرزوی دست دادن یا امضا گرفتن و یا حفظ حریم ساحت مقدس اساتید برگزیده هنرمند, فقط به قصد شادوشنگول کردنشون نیست.

ای وای بر من
چقدر خوشبخت شدم با خوندن این کامنت
سلام و درود و شادی فراوان نصیب شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد