پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

درباره نگاه جنسیتی


برادر/آقا /همشهری
من هم انسانم، می دانی؟ من یک آدمم ،درست مثل تو، مثل تو راه می روم و غذا می خورم و حرف میزنم و گرمم می شود و مثل تو گاهی در خیابان تنها راه می روم
روی سخنم با تو است که وقتی یک زن روبرویت راه می رود نگاهت خیره میشود میان ران هایش
آنجا دنبال چه می گردی؟
نگاهت لیز می خورد روی برجستگی های بدنش
خواستم بدانی این تهوع آور ترین حسی است که یک انسان می تواند از خود بروز دهد!

نظرات 4 + ارسال نظر
بلاگر چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 20:19

انصاف داشته باشید لطفآ. بعضی خانم ها هم نگاهشان لیز میخورد به همه جا به عضلات سینه بازو کول و حتی همان قسمت برجسته در آقایون! و حتی بارها دستمالی شدن جنس مذکر توسط مونث را از نزدیک شاهد بودم و چندباری ام خودم توسط خانم ها دستمالی و حتی در ازدحام جمعیت بغل شدم! به این نگاه ها و امیال میگن کشش جنسی برای بقای نسل در هر دو جنس، ادیان الهی برای همین پوشش برای مرد و زن را واجب کرده اند.

مهتاب پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 16:06

شرمشان باد.!!

فرهاد شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 18:32 http://hamidfarhad.blogfa.com

خداوند بسیاری را به راه راست هدایت کند

آمین

مجید شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 07:21

من که گی هستم و هیچ درکی از گفته هایت ندارم . اما امیدوارم در عالم خودمان آدم سالمی باشم.

موفق باشی مجید جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد