پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

حسرت درخت توت


خوب ماجرا از آنجا شروع میشد که من بچه ی آخر بودم. بچه آخر در خانواده ای با چهار فرزند یعنی صف نانوایی! نه آنقدر بزرگ بودم که همبازی خواهرهایم بشوم و نه آنقدر کوچک که غصه نخورم چرا آنها با من بازی نمی کنند؟

عصر های فراوانی را به یاد می آورم که در حرم تابستان روی درخت توت عظیمی بالا و پایین می پریدند و من پایین درخت آنها را تماشا می کردم، وقتی به اندازه کافی بزرگ شدم تا از درخت بالا بروم هم ، همزمان با بزرگ تر شدن و خانم شدن خواهر ها بازی کردن و از درخت بالا رفتن تبدیل به امری شنیع و و ممنوع شد.

و من آن بچه ی دماغوی حسرت به دلی که زیر درخت توت بالا را نگاه می کند را هنوز به یاد دارم 

نظرات 3 + ارسال نظر
به زاد سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 20:46

چقدر به هم شبیه هستیم...

تیلوتیلو چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 09:58 https://meslehichkass.blogsky.com/

ولی در عوض خواهر بزرگتر داشتن را تجربه کردی
چیزی که من تجربه ش نکردم
در عوض ته تغاری بودن را تجربه کردی
در عوض کلی چیز خوب تجربه کردی
اون پایین ایستادی و کلی توت خوشمزه برات آوردند...

ای دختر دارنده مثب اندیشی

ّبیتا پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 02:17

دماغو نبودی یه دختر کوچولوی قشنگ حسرت به دل بودی!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد