پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

شانسی یه عکس خوب پیدا شد

همیشه یه عکس مرتب و با شخصیت و تر و تمیز هم بین عکس هاتون بگیرین

آگهی ترحیم هم عکس لازم داره

نظرات 2 + ارسال نظر
عابر یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 17:50

بذار پیدا نکنند بلکه اونهایی که دوستمون دارن کمتر غصه بخورن اونهایی هم که دوستمون نداشتن دنبال ایرادهای صورتمون نگردن

یک دوست سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 11:15

برای خانمها که یک عکس گل میذارن و تمام چون معصیت داره اقایون هم که دیگه بعد از مردن تو فکر قیافه نیستن

سلام
معصیت که نداره البته
خیلی ها هم عکس می زارن الان من ک زیاد دیدم
من ک خوب شخصا علاقمندم یه عکس مرتب داشته باشه آگهیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد