پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

کلاب هاوس

یادمه خیلی سال پیش، شاید ده سال پیش، شب جمعه ها  یه پست می زاشتم اسمش بود دور همی شب جمعه، بعد تا صبح بچه ها می اومدن و کامنت می نوشتیم و حرف می زدیم

کرکره خنده بود فازش، حالا این روزا که اپلیکیشن club house  رو می بینم همه ش میگم چقدر اون وقت ها جای این برنامه خالی بود 

چقدر دوستی ها و دورهمی های باحالی می شد بسازیم باهاش

من تقریبا هیچ کدوم از اون آدما رو نمی شناختم و همه هویت مجازی داشتن

دلم میخواد زمان بره عقب

همون شبا باشه

بعد یه روم بسازم و بشینیم دور هم حرف بزنیم

چه بدونم

هعی 

آه سرد

در هر صورت این برنامه رو خیلی دوست دارم و یه ویژگی جذاب تو شبکه های اجتماعی هست که جای خالی ش حس میشد


نظرات 4 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 22:00

سلام. ببخشید میشه منم عضوش کنید چون باید از طریق واسطه اد شی
منون ازتون

یوزر تون رو بفرستید اگه پیداش کنم حتما

به زاد یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:09

سلام
با این شبکه ارتباطی جدید آشنایی زیادی ندارم‌، اما قاعدتا پیشرفت تکنولوژی امکانات لازم برای توسعه و کارآمدی بیشتر شبکه های اجتماعی فراهم کرده است.
تجربه من نشان داده است که اولا هیچ‌کدام‌از این شبکه های مجازی قابلیت جایگزینی تعاملات اجتماعی واقعی را ندارد. دوما اوایل دهه ۹۰ اوج رونق شبکه های اجتماعی بود و گل سرسبد این دنیای مجازی وبلاگها و وبلاگ‌نویسها بودند و ... اما نمیدونم چرا هر چی شبکه های اجتماعی پیشرفته تر میشوند، تعاملات اجتماعی پسرفت بیشتری میکنند؟

جالبه واقعا
چرا؟

مینو چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 23:01 http://Minoog1382.blogfa.com

منم یادمه...باورم نمیشه ده سال پیش بود.گذرزمان...گذرزمان...

آخی . . .

دلربا دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:43

عزیزم پرنیان گل ،منم خواننده قدیمیت بودم ،مشتری پروپا قرص مارگزیده ...روح مامانتون شاد.چه زود اون همه سال گذشت .وما با دنیای مجازی مو سفید کردیم

هعیییی
تو از صد سال پیش اومدی فدات شم
مرسی بابت این همراهی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد