پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

آژیر ها برای که به صدا در می آیند؟

در نهایت شگفتی در مدت یک ماه چهار کیلوگرم افزایش وزن داشته ام. غیر از نگرانی هایی که دارم که چرا همچین اتفاقی برایم افتاده بیشتر نگرانم که اگر ادامه پیدا کند چه بر سرم می آید؟

در این مدت قطع اینترنت محل کارم را ترک کردم و دیگر درآمد ثابت ندارم و دارم تلاش می کنم بتوانم از طریق بازنشستگی پدرم دفترچه بیمه بگیرم.

از  وقتی که در خانه ام ایده ها و فکرهای بسیار زیادی تو سرم می آید و می رود و به خیلی کار ها فکر می کنم  اما هنوز ذهنیت دقیقی که از تو سرم در بیاید و بنشیند رو کاغذ را با تمام جزییات ندارم.

نداشتن نظم کافی و متعهد نبودن به چهارچوب های ذهنی ای که خودت باید بسازی برایم دردسر بزرگی شده انگار... و این اشراف داشتن که می دانم و رعایت نمیکنم هم اوضاع را بدتر تر هم کرده

دیشب مهمان داشتم و هرچه تلاش کردم چیزی پیدا کنم که اندازه ام باشد و از تنم بالا برود و کپلی هایم را قایم کند پیدا نکردم. بعدش در نهایت استیصال از چیزهایی در همین سف اخیر خریده بودم شلوار گشادی پیدا کردم که می توانستم تویش قایم بشوم و حجم انباشته ی پهلوهایم راکه  متورم و کوپولو شده اند را در چین و شکن پارچه قایم کنم.

 این ها دغدغه های زنی است که می ترسد چاق بشود و چاق شده و می ترسد چاقالوتر بشود  چون خودش را که در آیینه میبیند هیچ آژیری در گوش هایش به صدا در نمی آید. . . . تا ددیشب که سایز لباس ها آژیر را به صدا در آوردند

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما، ایدئولوژی پنهان چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:23 https://from-sky.blogsky.com/

بی پروا، همچو پروا-نه
خوب بود/ موفق باشید

تیلوتیلو چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:18 https://meslehichkass.blogsky.com/


منم این زن را دقیق میشناسم
چون درون من هم همچین زنی زندگی میکنه... واصلا انگار هیچی براش آژیر را به صدا در نمیاره
تازه تو با لباسهایی که توی تنت نرفت آژیر را شنیدی
من با همونم نمیشنوم
فکر کنم زن درونم زیادی سالخورده شده و گوشهاش سنگینه

خیلی ناراحتم خیلی خیلی
این یه فاجعه س برای من
20 سال روی یه وزن بودم و حالا یهو . . ..

الهام پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 19:01 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام،
پروانه جان وقتی هنوز چربی ها تازه اضافه شدن خیلی خیلی راحت میشه از بین بردشون،
مثل یه ساعت پیاده روی روزانه با سرعت بالا، آب و سبزیجات زیاد خورن، ورزش هم که میدونم خودتون یوگا کار میکنید.... طبیعیه که وقت های پر اضطراب آدم چاق یا لاغر بشه،
سلامت باشید

اره اره
اینو شنیدم
همین پلن رو دارم
مرسی عزیزم

م جمعه 15 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 08:47

اولا که سن یه عدد نیست ومن کلا مخالفم که فاکتور های سلامتی رو از سن جدا کنیم ، دویما با بالا رفتن سن طبع انسان از گرمی به سردی متمایل میشه و احتمال چاق شدن هست ، پس باید غذا های سرد و فست فود به حداقل برسه و روغن مصرفی به کره و روغن زیتون محدود بشه و گرمیجات مصرف بشه ، سیما" و از همه مهمتر پاشدی رفتی ترکیه یه عالمه خوشمزه جات آوردی تک خوری کردی حتی عکسشم به ما نشون ندادی میخوای چاق نشی؟ چهارما رو فعلا یادم نیست ... غصه نخور با بدنت مهربون باش ببین چشه

باهاش مهربونی میکنم اما انگار یه چیزی شه که باهام دوست نمیشه
جاش بیشتر و بیشتر چاق میشه

الهام ب شنبه 16 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 08:16

به نظرم که تو اصلاااا چاق نیستی. ولی منم ازین زن ها دارم درونم و متاسفانه اصلا آژیر رو نمی شنوه!! حتی وقتی شلوار ها از پام بالا نمیاد اون زنه می گه احتمالا شلوارا آب رفته!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد