پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

حالا زدی یه دستی، دل منو شکستی ...

مصداق اون ترانه از خانم هایده که می گه : تا اومدم بجنبم دل به غریبه بستی... الانه منه!

 تا اومدم از شرکت و پونزده سال سرکار رفتن بیام بیرون و یه تکون به خودم بدم و بجنبم ببینم چه کار باید بکنم، همچین طوفانی   شروع شد که نگو و البته بدترین قسمت ش اینه که همیشه تو بحران اولین چیزی که فراموش میشه و میره تو سایه کار هنریه! 


نظرات 4 + ارسال نظر
الهام جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 17:33 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com

سلام. اتفاقا وقتی این بلا سر اینترنت آوردن من اول یاد شما افتادم که میخواستید تغییر شغل بدید.
امیدوارم درست بشه زودتر

عزیز دلم
مرسی دختر زیبا

فرانچسکا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:29 https://meinthemirror.blogsky.com/

متاسفانه هنر تو ایران خیلی مظلومه، امیدوارم زودتر شرایط بهتر بشه هرچند ته دلم از امید تهی شده.

هرچقدر سطح رفاه مردم بالاتر بره ، امیدواری بیشتره

الهام ب شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 13:26

دقیقا می فهمم چی میگی!!! ما روز چهارشنبه و پنجشنبه از اجناس جدیدمون عکس انداختیم که پیج درست کنیم و روز جمعه اینترنت قطع شد. و دیگه همش این استرس رو خواهیم داشت که فروش اینترنتی مون هر لحظه ممکنه صفر بشه

ای ‌وای

شیرین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 22:46 http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام پروانه
من عاشق این آهنگم. جزو محبوب هامه. عاشق اون برچسبتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد