پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

حتا با سس اضافه


- بهش می گم ده بار بگو دوستت دارم!

+ :دوستت دارمدوستت دارمدوستت دارمدوستت دارم....

- حالا  یه طرز خیلی ویژه بگو دوست دارم!

+ : دوست دارم با قارچ و پنیر ! 


نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 08:29 https://arshidart.blogsky.com/

سلام . تعبیر جالبی بود ... مهرتون جاودانه و نشاط شما پایدار

دردِ زادن دارد !
مریم خیالم ...
و اینجاست ، نه استواری خشکیده ی نخلی
" نه شیرینی جانبخش رطبی تازه ...
که فرو بارد بر تنهاییِ رنگ پریده ی واژه ها "
و نه من پناهنده ام بر روزه ی سکوت ...


هر چه هست ...
عیسای شعرم ...
در اعجازی همرنگ طلوع
خواهد سرود :
" دوستت دارم "

#آرشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد