پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

روز نوشت

با یک حجم خواب آلودگی (ساعت 3صبح  خوابیدم)  و اراده ای در هم شکسته (هزار بار تصیم گرفتم نخورم و باز می خروم) و تصمصم هایی پرپر شده غرولند کنان و ناراضی از همه چیز ملولم.

گلدان گلی را که تازه گی ها زیاد دیده ام که با مخمل و چسب اندود م یکنند و به خریدار بنده خدایی که چشم هایی گرد شده که این دیگر چه جور گیاهی است می گویند که خوب این گیاه طبیعی است! و بعد که برای گیاه طبیعی و عجیب غریبش خوب بازار گرمی کرد و فروخت گیاه بیچاره می رود تو دوران نقاحت و بعدش هم جان به جان آفرین تسلیم میکند.

انگار کن در یک سیاهی محض نه نور باشد و نه هوا گیر افتاده باشی و آن تو از استمرار این شرایط می میری .  . .  امروز دیدم گلدان بیچاره اگر چه سعی کرده بودم مخمل و چسب روی برگ هایش را بکنم اما اوضاعش خوب نیست و همه برگ هایش هم ریخته غصه خوردم . . .

با مشورت معلم یوگا قرار شده یک روز در هفته را خام گیاه خواری کنم و از قضا آن روز همین شنبه است که دیروز در تعطیلات آخر هفته شکم چرانی مفصلی نموده ام. نمی دانم چقدر ممکن است تاثیر داشته باشد اما حال و حس خوبی می دهد .

از طرفی هم که من عاشق سینه چاک میوه ام و میوه و سبزی خوردن در طول روز برایم آزار دهنده نیست و می تواند خوشحالم هم بکند مخصوصا که یک روز است . راستی سفارش کرد بادام و فندق خام هم در طول روز بخورم . . .

میخواستم راجع به سیب بنویسم.

مثل برنج می ماند و بودنش در خانه خیال جمعی می دهد و واجب و الزامی هم به نظر می رسد، اصلا بین میوه ها سیب آنی است که باید باهاش ازدواج کرد، امن و سالم و قابل اطمیمنان و با انعطاف پذیری بالایی که میشود بسیاری چیز های خوش مزه باهاش درست کرد.

خوب وقت نکذاشته ام والا سوره ای در باب سیب هم نازل می کردم از بس که کرامات و معجزه دارد .

صبح شنبه ی  سنگینی است و نمی دانم چرا این حجم سنگینی روی دوشم مانده است . . .

صبح بخیر

و سلام خورشید!




نظرات 4 + ارسال نظر
دست نوشته ها شنبه 13 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 13:02 https://sunray.blogsky.com/

سیب آنی است که باید باهاش ازدواج کرد؟ آقا از الان من سیبم حتی اون بخشِ دُم سیب هم دارم! که قطع بشه ایشالا راحت شم از دستش! ولا

عابر شنبه 13 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 14:31

سلام خوب حالا که خیلی سیب دوست داری صبح ناشتا 1 لیوان آبش رو بگیر بخور. خیلی خوبه. بادوم هم مثل حریره خام گیاه خوارها میخورن 12 تا بادوم 1 لیوان آب ولرم. 1 ق عسل تو میکسر.

صب ها یه سیب درسته می خورررم بادوم رو اما نه اصلا باهاش دوستی و رابطه ای ندارم

آرام سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 12:05

از آن وقت که سوره ای در بابا بادمجان نوشتی من به معجزات بادمجان واقف شده ام اما دوستیم با سیب خوب نیست


باهاش ازدواج می کنی اگه بیشتر بشناسی ش

ریحان دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 21:18

خامگیاهخواری واقعا عالیه مخصوصا از نوع میوه خواری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد