پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

حاصل عمر آن دم است، باقی ایام رفت . . .

پگاه یه نقاشی خط با این محتوا سفارش داده:

گر به همه عمر خویش با تو برآرم دمی     حاصل  عمر آن دم است، باقی ایام رفت

همین قطعه را از استاد شجریان سرچ می کنم و در حالی که با صدای بلند می شنومش طراحی را شروع میکنم 

و دنیا هنوز خوشکلی هاشو داره!

نظرات 8 + ارسال نظر
دست نوشته ها چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:49 http://sunray.blogsky.com/

چرا هم تو عنوان و هم تو متن به بیت دوم مصرع اول بعد از حاصل یه "آن"، اضافه کردی؟ حیف که دستم به طراحیات نمیرسه وگرنه خیلی چیزا بهش اضافه میکردم!

اصلاح کردم
اما در مورد طراحیا
می خواستی چی اضافه کنی

تیلوتیلو پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:15 http://meslehichkass.blogsky.com

چه دنیای خوشگلی داری دخترجان
نوش

زشتی ها شو ک نم ینویسم اخه دخترم

عاطفه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:39

بعد می بینی استاد شجریان سه بار می خونن
انگار که هی بخوان تاکید کنن
گر به همه
گر به همه
گر به همه عمر خویش

پی نوشت: زشتی هاشو نمی نویسیم تا رد شه بره

به به به استاد شجریان
و به به ب شما که می دونی چرا نباید نوشت اینار و

عاطفه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 15:37

رفتم و غزل سعدی رو خوندم
یعنی خواستم برم با مدیرم جدی صحبت کنم گفتم بگذار این غزل سعدی رو بخونم و بعدش از تلالو نور و اثرش برم و حرفم بزنم و بیا که ببین چی می گه
عارف مجموع را در پس دیوار صبر
طاقت صبرش نبود ننگ شد و نام رفت
و اینهم جایزه ش برای من
هر که هوایی نپخت یا به فراقی نسوخت
آخر عمر از جهان چون برود خام رفت

و حالا بین این دو تا بیتی که به نظرم به من داشت می گفت چه بیتی بود
گر به همه عمر خویش با تو برآرم دمی
حاصل عمر آن دمست باقی ایام رفت

می بینی کار دنیا رو دختر

ای وای بر من
چقدر زیبا . . .
آدم به دلش میشینه و قرص میشه و خاطرش جمع می شه این جور وقتا

عاطفه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:36

پروانه سلام
می دونی من یه اشتباهی کردم
اونجایی که گفتم سه بار استاد شجریان می گن گر به همه عمر خویش
کاملا اشتباه کردم
چون اون اجرای آقای جلال الدین منبری بود که خب خودشونم از شاگردهای استاد شجریان هستند
جالب این کاری که من می گم بسیار عاشقانه و لطیف مثل غزل سعدی و من اصلا اجرای استاد شجریان رو ندیده بودم که خب اشکمو در آورد و فوق العاده بود البته جالب که ما موسیقی این مدلی از جناب پروناظری زیاد دیدیم و شنیدیم. ولی خیلی خوب بود واقعا و دمتم گرم.
حالا اگر صلاح می دونی اون اشتباه و حذف کن یا هر چی که اشتباه نمونه
بابا وبلاگ ت فاخر ، دوستش داریم ، حیفِ بخدا

عزیزم
عاشق این دقت و توجه ت شدم ک
ممنون ک نوشتی چون من خودم متوجه نشدم

اومدم پاک کنم بعد دیدم خیلی اتفاق خوشکلیه حیفم اومد
هر دوتا کامنت رو داریم

عاطفه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 15:55

مرسی پروانه

مهرداد پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 16:34 http://ketabnameh.blogsky.com

سلام
مگه از این عالی تر هم میشه؟
لذتشو ببر

بچه های باشگاه بدنسازی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 09:40

تولد تولد تولدت مبارک!

با آرزوی بهترینها برای شما دوست عزیز!

چنتا ازین شکلکهای تحریک کننده هم برات بذارم حالشو ببری


مرسیییییییییییییییییییییییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد