پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

در آستانه ی چیز خاصی نشدن یا خوشحالی با همان چیز هایی که داریم!


یکهو  نگاه کردم دیدم این ادرس کانال در تلگرام را دو سال است که گذاشته ام این بالا و خوب هیچ وقت هم هیچ فیدبک خاصی از آن نگرفته ام و جز اینکه معنی ای جز این داشته باشد که حالا که نمی آیی کنار سفره و بشقاب دستت نمی گیری و عذا نمی کشی که بخوری من برایت سفره را می آورم در دسترس و بعدش هم لقمه می گیرم و  . . .و از این رهگذر به این نتیجه رسیدم که چه کاری بود؟

من که همین الان هم برای خودم می نویسم و غیز از این دوست عزیز میم و آن یکی تیلوتیلو و شاید یکی دو تا دوست دیگر برایم کامنت هم نمی گذارند و بهتر است که این فاز همه چی مال خودمه پس بزار هر جوری دوست دارم باشه را اجرایی کنم و خوشحال باشم.

عوض کردن آدرس وبلاگ هم برای همین ها بود چون می دانستم گم و گور می شوم اما خوب گفتم من که راهش را باز میگذارم برای پیدا شدم اما حالا مگر چه پُـــخی هستی که اگر گم هم بشوی خللی در کل ماجرا ایجاد بشود.

یک جوری مثل اینکه آدم بعد از یک جایی بداند و بفهمد که قرار نیست هیچ پُــخ خاصی بشود و قرار نیست ِاِِن تا آدم بخوانندنش و سلبریتی بشود و یا شاید این با همین تعداد محدود دوست و رفیق و دنبال کننده و خواننده قرار است خیلی خودمانی باشی و نه اینکه پیژامه گل دار تنت کنی جلویشان، اما می شود ادرس کانال را از پیشانی وبلاگ ورداشت ! 

نظرات 6 + ارسال نظر
پارس آنلاین سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 17:21

ere

تیلوتیلو سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 18:50 http://meslehichkass.blogsky.com

من که تکلیفم مشخصه
اصلا تلگرام باز نبوده و نیستم
برای همین پیگیر هم نشدم
اینستاگرام هم که آمدم
وبلاگ هم که سالهاست که هستم
حالا گاهی آرام تر و بی سر و صداتر
گاهی شلوغ تر و پر هیاهوتر....
لطفا از اینجا دیگه نرو... بعضی آدمها مثل من هنوز هم به بلاگستان دلخوشند...

عزیزم. والا من خودمم از همون دست آدمام

م سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 22:47

ممنونم عزیزم ولی من به اثر پروانه ای اعتقاد دارم ، که به طور جالبی شبیه اسم توست ، برای تاثیر گذار بودن لازم نیست همین امروز یا فردا ببینم چکار کرده ام من ذره ای از میلیونها غباری خواهم شد که در فضا شناورند . اما اثرم را قطعا بر این دنیا گذاشته ام ، به همین سادگی که ممکنه سوسکی را که حامل بیماری مهلکی بوده را زیر پا له کرده باشم یا گربه ای را که مرهمی بر دلی خواهد شد به لقمه ای تغذیه کرده ام اصلا شاید ماموریت من در این دنیا کشتن همان سوسک بوده که کسی را بیمار نکند و آن شخص اثری شگرف در این دنیا بگذارد من الان نه ولی منتظرم در ابدیت تاثیر پروانه ای خودم را در این دنیا ببینم من بسیار مهمم ولی نه اکنون پس سعی میکنم کمی بیشتر از دیروز خوب باشم فقط یک میلیمتر جلوتر بروم چون تا ابد برای تاثیر گذاری وقت دارم

چقد خوب نوشتی و چقد درک میکنم و چقد دوستت دارم

رافائل پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 14:38 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام. با عرض شرمندگی من سالهاست میخونمت و دوستت دارم. اما چون خیلی کم حرف و پر مشغله هستم کامنتگذار خوبی نیستم.
چند مرتبه ای هم که براتون کامنت گذاشتم با اسم واقعیم بود پس این اسم رو هم تا حالا ندیدید. اما نوشته هاتون رو به اندازه ی نقاشی هاتون دوست دارم.

عزیزم
متشکرم فراوان
منظور از نوشتن این پست این نبود که ب سختی بندازمتون قشنگا
خواستم بگم راه خودمو برم
بی رعایت و ترس و . . .
راه بی صر و صدا و یواش خودمو رو

عاطفه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:12

دست کم می گیری خودت رو ها
والا من شخصا با همین آیپی کلی بار تو هفته سرچ می کنم می یام همینجا
چون خیلی با وبلاگ ارتباط بیشتری برقرار می کنم . تازه هر وقت می خوام تنبلی کنم و ول کنم یه ماجرای مهم رو می گم
پروا، نه!
بنویس که خیلی ها می خوننت

عزیزم. مرسی عطفه خانوم جان
چش چش

نوشین شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:26 http://nooshnameh.blogfa.com

پروانه جون وبلاگتو میخونم اما کامنت نذاشتن رو بزار به حساب تنبلی یا یه وقتایی حرفی برای گفتن نداشتن.
پس شما بنویس که ما همیشه از خوندن نوشته هات لذت میبریم


مرسی مرسی دخترو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد