پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

اونجا که دلت خوشه

قدیم تر ها حس می کردم رفتن به سفرهای هیجان انگیز و آشنایی با آدم های جذاب  و شلوغ کاری و تجربه های جدید و جاهای تازه که قبلا  تجربه نکرده بودم ، جذاب ترین و خوشکل ترین چیزی است که می تواند نصیب آدم بشود و  این همان چیزی است که خوشحالت کند. اما بعد تر فهمیدم چقدر اشتباه می کردم و این طور ها هم  نیست.

نه سفرهای هیجان انگیز و جاهای آن چونانی و طبیعت فولان، نه آدم های جالب و جذاب و نه تجهیزات گران تومنی و نه غذاهای فولان و نه هتل های بهمان و نه  . . . . هیچی! هیچ کدام از این ها آن چیزی نبوده اند و نیستند و نمی توانند مایه خرسندی و شادکادمی ام را پدید بیاورند. 

همه این ها بنایی است که روی یک چیز بنا می شود و آن دل خوشی است.

انگار تا آدم دلخوش نباشد هیچ کدام از امکانات و توانایی های محیرالعقول دنیا جواب نمی دهد .

و داشتن دل خوش هم با داشتن هیچ کدام از این نسخه ها حاصل نمی شود، مثل پول می ماند که به تنهایی خوشبختی نمی آورد اما خودش یکی از پایه های ثابت خوشبختی است.


دل خوش نصیب تان !

نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 10:33 http://meslehichkass.blogsky.com

چه دعای خوبی
یه دایی داشت پدرم که الان مرحوم شده ، از اون پیرمردهایی که مثل های نغزقدیمی و داستانهای جذاب برای تعریف کردن همیشه دارند، همیشه میگفت : کجا خوش است؟ آنجا که دل خوش است...

به به
روح دایی جان شاد باشه

عقرب گزیده دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 11:14

ببخشید رک میگم احتمال میدهم ساعت خوش دل شما رو فقط رابطه زناشویی و یا حداقل هفته ای یکبار رابطه دونفره رمانتیک و اروتیک تنظیم و روبراه کنه و پس از آن دیگر با یک بشکن هم شاد خواهید شد!


چ توصیه ای هم
گمون نکنم اما
ساعت خوش نه و دل خوش من کنار کسیه که حالم باهاش خوش میشه
با رابطه یا بی رابطه

شیما چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:57

به به و به به!!!!!
عالی بود و لذت بردم
باید بگم که با "عقرب گزیده" تا حد زیادی موافقم، این نیاز تو همه ما آدمها وجود داره که یه نفر رو میخوایم تا کنارش آروم باشیم و رها!!!
علاوه بر آرزوی دلخوشی برات، امید دارم اون آدم به زودی زود تو لحظاتت پیدا بشه و البته ماندگار

عزیزم
میدونم چی میگی
ممنون از لطف و مهربونیت
بوس

نگار چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 21:24

آه....
دل خوش سیری چند...

گیلاس آبی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 13:23 http://thebluecherry.blogfa.com

سلام.من دنبال سایتی هستم که سفارش "نقاشی روی شال و مانتو" قبول میکنه.چند سال قبل هم بهشون سفارش داده بودم.الان از خاطرم رفته آدرسش ولی با کلی جستجو رسیدم به این سایت و اسم!
با عرض شرمندگی,شما خانمی هستید که روی شال روسری مانتو و... طراحی و نقاشی میکنه؟
ممنون میشم اگر میشناسید معرفی کنید.اگر اشتباه نکنم اسم اون بنده خدا پروانه بود.یه وبلاگ هم داشت
بازهم عذرمیخوام :)

تو دایرکت پاسخ دادم

مهرداد پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 14:09 http://ketabnameh.blogsky.com

هر کی نظر شخصی خودشو داره پس منم نظر شخصیمو میگمو اون نظر اینه که به توصیه های این دوستان تو این کامنت ها گوش نده. این یه قلم داروی دل خوش کن از اون قلم هاست که تا وقتی تو بری دنبالش نه تنها دلت رو خوش نمیکنه حتی دلت رو خون هم می کنه. بزار این یه قلم دلخوش کنک خودش به وقتش بیاد سراغت. حالا هر وقت که شد.
فارغ از همه اینا دل خوش

سلام
ممنون از کامنتت مهرداد عزیز

خرید فالوور اینستاگرام شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 12:46 https://myfollow98.com

بسیار زیبا بود.

https://myfollow98.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد