پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

خشونت خانگی

تا حالا با زنی روبرو شدید که صورتش کبوده؟ 

زیر چشمش مشت خورده و یکم صداش می لرزه و اعتماد به نفسش خدشه دار شده

میخواد از سیستم کناریم  پرینت بگیره اما انگار پرینتر هم یاری نمیکنه باهاش!

روی صورتش رو اندود کرده با کرم پودر و پنکک و امید داره که معلوم نباشه . . . 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 17:50 http://meslehichkass.blogsky.com

بشکنه اون دستی که به خودش اجازه میده با روح و روان یک زن اینطوری بازی کنه
قبل از صورتش گوشه ی دلش کبود و زخمی شده
و بدتر اینکه هیچی نمیتونه اون کبودی را بپوشونه

واقعا تکان دهنده و تاریکه
خیلی زیاد

م دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 23:03

خشونت هایی که روح رو نابود می کنند من وقتی همچین کسی رو میبینم حسم اینه که خودم کتک خورده ام
خشونت های خانگی ، خشونت ها و مزاحمت های زبانی خیابانی و...


غم انگیزه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد