پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

می گفت مامان چقدر زشت شده

مادره ابرو کاشته صورتش یه مقدار زخم و زیل داره و باید مراقبت کنه این دوره نقاحت رو

بابا هه که می خواد براب بچه توضیح بده می گه نگران نباش پسرم. عین همون وقتی که مامان دماغشو عمل کرده بود

نظرات 1 + ارسال نظر
سان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 21:46

ای کاش ما موجودات دو پا به جای جسم فانی که عاقبت خوراک کرمهای تو خاک میشه کمی هم به روحمون میرسیدیم و جراحی میکردیم مثلآ قسمت های ناامیدی دروغ غیبت تهمت اسراف احساس گناه بیخودی دل شکستن و اینا رو جراحی میکردیم زیباشون میکردیم و میرفتیم تو مسیر آدم شدن و شاید بالاتر هم...

واقعا کاش شدنی بود
من حتما اون قسمت که توش عصبانیت مثل شعله می سوزه رو جراحی م یکردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد