پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

من دلم سخت گرفته است . . .

اینجا میانه ی پاییز سال 97 در یک سه شنبه ی بسیار میمون که قرار است بعدش سه روز تعطیلی آغاز بشود یک جایی حوالی میدان محسنی در شرکتی که چند ماهی است در آن مشغولم پشت سیستمی که بیشتر وقت ها با ایلاستریتور و این دیزاین مشغول طراحی هستم، دارم از چیزی می نویسم که خودم هم نمی دانم چی هست.

از یک دلتنگی عجیب و غریب که انگار می خواهند همه ی دنیا را زا من بگیرند و امروز شاید روز آخر این زندگی باشد. دلم میخواهد همه ی آدم هایی که دوستشان دارم را در آغوشم بگیرم و فشارشان بدهم. 

در جنبش اکسپرسیونیسم یک نقاش اروپایی ای هست که سوژه ی کارهایش غول هایی است که دارند آدم می خورند و مثل آبنبات چوبی یک آدم را گرفته دستش و دارد گاز می زند و می خورد، جدا از وجه وحشتناک و شوکه کننده و ترس و رعبی که در قربانیان و چشم های دهشتناک دیو است من یک نوع حس عجیبی به این مجموعه آثار دارم مبنی بر این که می شود این طوری آدم هایی را که خیلی دوستشان داری بخوری و با آنها یکی بشوی. مثلا خودم را می بینم که بهار را مثل یک آبنبات چوبی تو دستم گرفته ام و دارم قورتش می دهم .

البته که در نگاه معقول و منطقی هر کس این یک کانسپ خنده دار است اما به روشنی می دانم که وقتی چیزی را بخوری می شود مال خودت و با آن یگانه می شوی و غیر از بهار، چیله و نوک سیاه را هم می خواهم بخورم و  . . .آن وقت مثل آقا گرگه ی شنگول و منگول دست بکشم رو شکمم و بگویم به به! و زیر آفتاب کنار چاه دراز بکشم.

نمی دانم تا حالا چقدر از رابطه اینجا نوشته اما این روزها چیزی که بادکنک بزرگ تو مغزم است همین مقوله ی دوپهلو و گاهی ترسناک و گاهی بسیار جذاب است.

ب زودی آن را استاد خواهم نمود! البته رابطه را نه، فعلا حرف زدن از آن را و بعدا می رسیم ب خودش

بوس ب همه تان

بوس ب همه نزدیک 300 نفری که این تو این کانال جوین مانده اید

و بوس به همه رهگذرهای وبلاگی

برایم از رابطه بنویسید


نظرات 13 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:35 http://meslehichkass.blogsky.com

من رهگذر نیستم
سالهاست خط به خط میخونمت
و هر بار یه چیز تازه ازت میبینم ... مثل فرش هزاررنگ زیبایی که هربار نگاش میکنی انگار نقش هاش تازه و جون دار هستند

سلام
شما لطف داری و من خوشحالم بابت این همه مهربانی

Baran سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:47 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بوس بر پیشانیِ مبارک تان

ضابطه سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 12:05

رووم نمیشه اینجا از رابطه های جنسیم بنویسم. بنظرم کار درستی نیست.

شاهد خاموش سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 15:04

خوشحالم که در محل جدیدی مشغول به کار شده اید. در این شهر شلوغ و بی قاعده داشتن شغل اگرچه مشکلات خودش را دارد اما گاهی سرگرمی و پناهگاه خوبی هم هست .
امیدوارم همیشه موفق و شاد و سلامت و در پناه خدای مهربان باشید.

ممنون از توجه و مهربانی شما خاموش جان

شاهد خاموش سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 15:10

وقتی هوای پائیزی تیره می شود انگار که دل تمام عالم میگیرد و انسان احساس تنهایی و پیمردگی می کند اما بمحض اینکه گره از ابروان ابرهای پائیزی باز می شود و نور خورشید نازنین تابیدن می گیرد گویی گره های وجود ما نیز باز می شود و شادمانه احساس بهاری شدن میکنیم. اکنون سااعت 3 عصر است و خورشید تابیدن گرفته است. امیدوارم دل مهربان شما نیز باز شود و احساس بهاری پیدا کنید.
خودتان را یک شیرینی خامه ای مهمان کنید و ضمن خودرنش از بهارهای پائیزی لذت ببرید.
در پناه خدا باشید.

سلامت باشید شاهد عزیز
شیرینی زندگی تان مستدام

بهزاد سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 15:50

سلام
دلتنگی روزهای پاییز چیزی است که یک جورایی خفه کننده میشه و...
به نظرم رابطه فقط تا وقتی خوبه که در کفه ترازو قرار نگیرد.
وقتی رابطه ای به چنین روزی دچار شود، دیگه رابطه نیست و میشود با مفاهیم منفعت طلبی در موردش بحث کرد.

سلام
درسته بهزاد جان

ترازو هیچ جا به کار نمیاد

رهگذر چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 13:03

من رهگذر وبلاگی ام و تو کانالتونم عضوم، خواستم بگم این بوس بدرد عمتون میخوره، حضوری بیا بوس بده

بهزاد یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 00:31

سلام
خواستی از رابطه بنویسیم، اما اگر شفاف تر بگی چه چیز منظورت هست شاید بهتر بتونم بنویسم

اما باز چند نکته که به نظرم مهمه در زمینه مدیریت اندازه رابطه از نظر ابعاد مختلف زمانی، تعداد و عمق آن هست. نکته دیگر واقعی، ذهنی، خیالی و توهمی بودن رابطه است که به نظرم در شکل دهی و معنا بخشی به رابطه سهم زیادی داره.

خیلی کلی نوشتی
نتونستن رابطه بگیرم باهاش

بهزاد دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 19:42

درود
منظورم از اندازه رابطه یعنی اینکه طول مدت رابطه چقدر باشد، با چه تعداد رابطه وجود داشته باشد و سطح این رابطه ها چقدر باشد. قاعدتا اونهایی که با تعداد کمتری رابطه دارند، رابطه هایشان عمیقتر و احتمالا طولانی تر باشد.
در مورد سطح انتزاع رابطه ها هم سه دسته واقعی، ذهنی و خیالی را بر شمردم که رابطه های واقعی هر دو طرف به صورت عینی با هم رابطه دارند در مورد دوم رابطه واقعی وجود ندارد اما یک سری تله پاتی بین دو نفر وجود دارد که احتمالا در آینده شکل واقعی به خودش میگیره اما نوع سوم توهم هست فقط فرد در خیال خودش فکر میکنه با فرد مقابل رابطه دارد و احتمالا هرگز شکل واقعی به خودش نگیرد و....

بسیار عالی
دسته بندی محشری بود

بچه های باشگاه بدنسازی چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 12:00

این بود آرمانهای ما؟ بیام اینجا ماچ ماچ بازی کنیم؟

یعنی واقعا این بود؟!

سلام گزیده

مدتها بود فرصتی برای وبلاگ خونی پیدا نکرده بودم

خوبه که هنوز با قدرت مینویسی

هر بار که میام اینجا دلم برای سکینه کچل و سید علی تنگ

میشه!

هنوز هم معتقدیم اگه سکینه کچل! سید علی! مارگزیده و

بچه های باشگاه بدنسازی با هم تیم میشدن یکی از قویترین

و جذابترین گروه ها برای نوشتن بودن!

بهر حال از خوندن نوشته های شما طبق معمول همیشه لذت

بردیم ممنون

جهت یاد آوری عرض شود که من فقط بوسه فرانسوی بلدم

دوستانی که مایل هستند با من تماس بگیرند!

با تشکر : بچه های باشگاه بدنسازی

ببخشید گفتی برات از رابطه بنویسیم یادم رفت

به نظر ما رابطه فقط رابطه خاک بر سری ولاغیر!


جالبهع که بعد از این همه مدت شما به این حد از سکرت بازی و فاش نکردن هویتت پایبندی. راستش من حس خوبی ندارم به این فاز
براتون ارزوی سلامتی می کنم
اما این بازی یه مدتی نمک داشت و بعدش دیگه کلا سوال بود ک این کیه
همه ی مخاطبین فک می کردن ک من ب عنوان نویسنده این وبلاگ حداقل می دونم
ولی منم نمی دونستم

نخستین بی نام سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 16:53

واقعا خیلی خرید همتون که فکر کردید من مردم و اسمی از من نبردید. بترکید الهی
رابطه عبارت است از لحظه ای که خداوند عقل را از سرت می پراند تا گیر بیفتی و هدف این است که نسل بشر منقرض نشود

الان من در حال بغض و اینام
اینا ک تو گفتی هم ک یه منبر روزه بود و باید برم زار زار . . .

مهرداد سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:34 http://ketabnameh.blogsky.com

بوس؟
استغفرالله

مبینا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 17:11

پزوانه جون .منم رهگذر نیستم همیشه خوندمت ولی گوشیمو که عوض کردم یه عده رو گم کردم الان یافتمتون و به شدت در حال خوندن ارشیو هستم . هر چند در اینستا فالوتون می کنم عزیزم .رابطه اخ از رابطه که اگه اشتباه باشه کل انرژیو و انگیزهزندگیتو میگیره بخصوص وقتی هم که نتونی و نمی خوای کات کنی اخ پروانه جون اخ

عزیزم
برای خودت و دلت یه کاری بکن
این اه ها خیلی سرد بود . . .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد