پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

این جور هم می شود دید


نامهربان ترین آدم های زندگی مان، بزرگترین هدایا را به ما می دهند

این آدم ها هستند که از بهشت و سکون و امنیت هولمان می دهند بیرون و باعث می شوند که تکان های اصولی بخوریم و جای بهتری برای ایستادن پیدا کنیم که به یقین جای بهتری است، از جای قبلی . . . اما غالبا ما دوستمان را به خاطر می سپاریم و از آنها متنفر می شویم. دوستانی که زخم هایمان را لیسیده اند و التیاممان داده اند اگر چه با این کار جلوی حرکت رو به رشد را نیز متوقف کرده باشند . .  .

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 16:54

این پستت رو میخوام بذارم یه جا همیشه جلوی چشمم باشه.

مهرداد پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:22 http://ketabnameh.blogsky.com

من که نمی تونم اینجوری ببینم.
شاید چون دوستان اینچنینی هم تا به حال نداشته ام

اون جور هم میشه دید شاید

کتایون سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:17

چه جمله ی خوبی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد