پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

کتابی که نوشته نشده


فکر می کردم چقدر خوب بود یک کتاب مختصر مفیدی وجود داشت که در آن نگارنده اصول زندگی را  می نوشت، اصول کلی با پرسش هایی که روشنگرانه  مثلا اصول چهار پنج شش گانه ای که بشود وقتی تو بزنگاه گیر میکنی به آن مراجعه کنی و راهگشا و نجات بخش باشد. آن قدر به نظرم شدنی بود که آمدم گوگل را سرچاندم اما هیچ نتیجه ای یافت نشد. گویا نویسنده ی یک چنین کتابی برای هر کس شخص اوست، کتابی با اصولی که برای شخص تو تعریف شده باشد! 

نظرات 3 + ارسال نظر
هنرمند جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 16:32 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام وعرض ادب

شماها فرشته هستین

ماهم از فرشتگان کمک می خواهیم

خداوکیلی شرایط بسیار سخت است

6037691591878723

بانک صادرات

بنام هنرمند(یدالله ویسمرادی)

لیلی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 00:14

سلام پروانه جان
من از خواننده های خاموش هستم
و سالها پیش وبلاگ پوران(زن بابای امروزی) و به طور خاموش دنبال میکردم
شما ازایشون خبری داری؟جای دیگری مینویسند؟

سلام عزیزم
کتاب جدیدشو منتشر کرده
وبلاگ جدیدو نمی دونم

لیلی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:42

شما مثل حرفاتی
زیبا و پر از مهر
خوشحالم که چند ساله نوشته هاتو میخونم

شما عزیز دلی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد