پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

من اینستامو پاک کردم!

امروز شما را دعوت می کنم به چالش پاک کردم اپلیکیشن اینستاگرام از گوشی هایتان! 

و در ازای پاک کردنش خیالی آسوده تر را به شما نوید می دهم. باور کنید مطلع بودن از همه جزییات لباس و خوراکی های و مراسم و سفر و  . . . همه دوستانتان و آشنایان، آرامش و امنیت به پی نمی آورد، استوری های پی در پی و 24 ساعته ی دوستانتان نیز به همچنین

و همچنین مقدار متنابهی زمان به دست خواهید آورد که نمی دانستید تا حالا آن را در کدام چاه ویلی تباهش می کردید


نظرات 12 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:03 http://bitterthancoffee.blogsky.com

دمت گرم
منم سه چهار ماهی هست پاک کردم و راضی ام از زندگی

بسیار عالی

تیلوتیلو چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:18

منم خیلی بهش فکر میکنم
ولی هنوز انجامش ندادم
واقعا خیلی از وقتمون را هدر میده

ب وقتش انجامش میدی

مهرداد چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:45 http://ketabnameh.blogsky.com

سلام
عجب اراده خوبی داشتی شما. این که تونستید از این جذابیت بگذرید خودش کلی می ارزه . امیدوارم حالا فضای خالیش رو کتاب های خوب پر کنید .
آخرین پستی که در وبلاگ گذاشتم درباره همین حمله همه جانبه تلویزیون و فضای مجازی به کتابخوانیه .
با این روحیات بخونیدش بد نیست
http://ketabnameh.blogsky.com/1396/09/22/post-35

مبارزه با کتابخوانی
راست می گی والا

نیما چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 14:01 http://sunray.blogsky.com

مگه اینستاگرام داشتی؟! خدایا خودت ببخشش غلط کرد بلانسبت

بهار جمعه 24 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 22:05 http://azsarekhat.blogfa.com

اینستاگرام دارم.نمی تونم ازش بگذرم.پر از پیج کیک و شیرینی های خوشگل و خوشمزه است

موجهه والا
میتونم درک کنم

ابان شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:53

من دی اکتیو کردم‌...راحت شدم ..انگاری سبک شدم

می فهمم حالتو

دنیا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 17:01

من چند بار پاک کردم ولی باز نصب کردم

خوب مهم اینه که وابسته نباشی

میله بدون پرچم یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 16:23

سلام
یادمه آن اوایل یک صفحه ایجاد کردم ولی جذابیت نداشت برام و در نتیجه کلاً به کسی هم نگفتم! چیزی هم نگذاشتم...
الان اگر بروم پیدایش بکنم و حذفش بکنم زمان به من هم اضافه می‌شود!؟

سحر چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:48

من که اصلا نداشتم و هرگز هم نتونستم درک کنم چه جذابیتی داره، یعنی همچین عقب افتاده ای هستم من!

دور از جون

گلابتون بانو شنبه 2 دی‌ماه سال 1396 ساعت 08:06 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

چه عالی!
من پاک نکردم اما مدتیه خیلی کمتر از قبل سر می زنم.
علاوه بر تمام مضراتش، خوردن حجم بالای اینترنت رو هم داره که هیچ به صرفه نیست!!!

شما کارت درسته خانم گل

مریم سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1396 ساعت 20:32

سلام ، منم پاک کردم یک هفتس و بسیاااار خرسندم، حتی اگه اوقات بیکاریمو بخوابم:))

یهو یه غالمه وقت خالی پیدا می کنی

عاطفه چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 15:24

نمی دونم اهل پادکست و اینا هستی یا نه
که اگه باشی استرینگ کست رو می شناسی
اگه نه خب اهلش شو و برو توی namlik.me پادکستهای مورد علاقه ات و پیدا کن و یعنی دنیای جدیدی
اما
توی استرینگ کست جدید و اپیزود پساحقیقت 2، یه جایی می گه رسالت اینستاگرام اینه که من مخاطب هی صفحه رو بالا و پایین کنم
آخه اتقدر یه هدف می تونه خز باشه
آخه وقت منو ببلعه بعد سودآوری هم داشته باشه
آخه بعد اینور ارزش افزوده من چیه؟

به به
عجی چیز جالب و باحالی
خیلی دوست دارم این فازو
فقط این ک گفتی اپلیکیشنه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد