پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

33


رسیدن به 33 سالگی از یک سو آدم را می ترساند!

و از سویی حس بلوغ آدم را دلگرم می کند، حسی که امنیت و نظم دارد، حسی که می گوید همه چیز تحت کنترل ماست، هرچه که باشد از پسش برمی آییم . . .

تولدم مبارک

نظرات 25 + ارسال نظر
رسیدن پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:50

تولدت مبارک پروانه خوشکل. رها و آزاد باشی.

ممنون عزیزکم

elham پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:31

سلام، تولد و حس قشنگتون مبارک، شادی و سلامتی و آرامش آرزو میکنم

ممنون الهام جانم

بچه های باشگاه بدنسازی پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:43

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

با ارزوی بهترینها برای شما دوست عزیز

با تشکر: بچه های باشگاه بدنسازی


ممنون استاد

بهار پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:25

تولدت مبارک. ایشالا ١٣٣ ساله بشی

ای جان

مینو پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:59 http://Minoog 1382.blogfa.com

تولدت مبارک خانومی

تشکرم

سمیرا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:50

تولدت مبارک عزیزم

مهرداد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:04 http://ketabnameh.blogsky.com

سلام.
مبارکتان باشد
این سالهای دو رقمی شبیه به هم در زندگی،این سالهای رند، جالب هستند .
شاد باشید

ممنون آقا مهرداد

Sheyda جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:02

تولدت مبارک بانو

ممنون شیدا جان

کامشین جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:06 http://www.kamsin.blog.ir

بهترین سن آدم سی و سه سالگی است طوری که آدم دیگه از این سن بیرون نمی اد مثل من که هزار ساله سی و سه ساله مونده ام. تولدت هم خیلی مبارک.

چه خوب
میرم که یه فیلم محشرو ببینم پس
اخ جون اخ جون

ساره شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:13

خیلی مبارک باشه پروانه جان. تنت سلامت باشه دلت شاد و همین طور با اراده

مرسی ساره جونم

سرن شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:22 http://serendarsokoot.blogsky.com/

تولدت مبارک پروانه جونم! خیلی خیلی مبارک!


عزیزمی

میله بدون پرچم شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:31

سلام
تولدتان مبارک
از طرف من برای خودتان یک کتاب خوب بخرید فکر قیمتش هم نباشید

سلام
متشکرم فروانان
"سور بز" رو می خوام
گرونه

مونا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:39

پروانه جونم تولدت مبارک.

ممنون عزیزم

بهناز شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:01 http://reeraa.blogfa.com

تولدت مبارک پروانه جون .
فقط یه بار دیدمت ، تو نمایشگاه بین المللی ، اومده بودم غرفه اتون.
همون یه بار کافی بود تا همیشه تو خاطرم باشی دختر.

عزیزمیی
ممنون بهناز جانم

اکرم شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:42

سلام. انشاله تولد 100 سالگی ات عزیزم. تبریک میگم. عمر طولانی و شاد و با عزت داشته باشی.

ممنون اکرم عزیزم

میله بدون پرچم یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:15

سلام مجدد
پروانه جان خداییش ناراحت می‌شم بحث قیمت کادو بیاد وسط... مخصوصاً یوسا هم که هست... همین رو بخر و به فکر قیمتش نباش

فیلسوف ناشناس یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:57

طبق معمول با تاخیر ، تولدتان مبارک

هستی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:05

تولدتون مبارک بانو . سلامت و شاد باشین همیشه

دایان دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:58

تولدت مبارک پروانه جان

آرزو دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:34

سلام خانم گل تولدت مبارک.

الهام ب دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:40

مبارک باشه. منم امسال سی و سه ساله می شم. از وقتی وارد این دهه شدم، هر سالش رو دوس داشتم. ینی فکر می کردم بهترین سن سی سالگیه ولی سال بعدش سی و یک رو سن خوب می دونستم!

تولدت پیش پیش مبارک

فریده دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:08

سلام رنگی رنگی جان
تولدت مبارک. سالهای عمر میگذرن هیچ فرقی هم بین 33 و 40 نیست. من 40 رو هم تجربه کردم. ان شاالله دلت همیشه پر از رنگ و شادی باشه

ممنون فریده خانوم رنگ به رنگ

بینام چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 15:21 http://histoire

درود
با چند روز تاخیر تولدتون مبارک!
بدرود

مخمور جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 14:04

سلام پروانه جانم
تولدت هزاران بار مبارک
می دانی که من هنوز منتظرم بیایم خانه ات خانه ای که می دانم سرشار از عشق و نور و برکت خواهد بود ، البته آن روز روزی است که بال پروازت ، همدمت که در حرم امام الرئوف برایت طلب کردمش به مسافرتی کاری یا شاید تفریحی رفته باشد و تو هم به یاد ایام مجردی خواسته باشی چند روزی را بیشتر به خودت برسی ...
بعد من هم می آیم یعنی خودم خبر دار شده ام که تنهایی و خودم خودم را دعوت می کنم به خانه ات و می آیم و با هم چای می خوریم و من مست مست برایت غزلهای عاشقانه می خوانم و پرواز می کنیم
برایت می خوانم خانه ات آباد یک بار دیگر بگو سیب

سرت سلامت مخمور جان
ممنونم از همه لطف و مهربانیت

نَفْس سرکش شنبه 20 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:49 http://nafssarkesh.blogsky.com/

تولدت مبارک پروانه جان
منم یک ماه دیگه 25 ساله میشم
اما خودم حس میکنم 34 ساله ام


تولدت مبارک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد