پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

نقاحت طوری


یک کیست ریشه دار (ریشه اش دقیقا به اندازه ی این چهار پنج سالی که ولش کرده بودم بود گمانم) تو گردنم داشتم که پنج شنبه ی پیش سپردمش دست جراح و از هستی ساقطش کردم. 

خیلی سال بود که رو مخ بود و چیزی جز پشت گوش انداختن دلیل این همه تاخیر نبود. اما سرانجام دل به دریا زدم  و بعد از دو ماه تست و ازمون و فولان و بهمان سرانجام مرحله ی جراحی را هم پشت سر گذاشتم و حالا با گردن پانسمان شده به انتظار گذشتن روزهای نقاهت و کشیدن بخیه و افتادن درد موقع بلعیدن نشسته ام و آخر سرش هم منتظرم ببینم بعد از سال ها که ازشر آن نقطه ی برجسته  خلاص شده ام گردنم چه شکلی خواهد شد! 

گاهی برای خودم نگران می شوم و گاهی برای اینکه دلم نگیرد قدمی میزنم و گاهی برای اینکه شاد بشوم جای رفت و آمد با تاکسی برای خودم اسنپ می گیرم. 

واقعا روزهای سختی است روزهای نقاحت! 

سخت و دیر و دور می گذرد! 

نظرات 10 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:54

زودی خوب می شی دوستم، این کیست ها چیزهای مزخرفی هستند، خوب شد دل به دریا زدی!!

خیلی چیزای مزخرفین
مرسی سحر جانم

میله بدون پرچم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:24

سلام
یک کمپوت از طرف من برای خودت تهیه کن و ... میگم داری تمام غول‌های این مرحله رو یکی‌یکی محو می‌کنی‌ها... اون از خونه این هم از کیست پنج‌ساله... بعد از کمپوت هم اسفند دود کنید
همیشه به سلامتی و شادی

کمپوت زردالو تهیه کردم
ممنون عزیزم

فندوقی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:41 http://0riginal.blogfa.com/

عزیز دلم کار خوبی کردی. امیدوارم زودی خوب شی. همیشه برای خودت و سلامتیت وقت بزار و عجله کن.
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

سلامت باشی فندوق جان

مریم چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:53

زود زود خوب میشی.

النا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:41


زود خوب بشی

رسیدن پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:25

سلام پروانه جان خوبی . ایشالا که زود خوب بشی و آثاری از اون عمل به جا نمونه. مراقب خودت باش

ممنون عزیزم

سمیرا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:06

سلامت باشی عزیز دلم، شاید ما در اون گزینه های سه گانه پست بالا نگنجیم ولی برامون بی نهایت مهم و عزیز هستی، مراقب خودت باش عززززززیزم

عزیزمی

نوا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:09

الان دیگه حتما بخیه ها را کشیدین.به سلامتی.
مراقب سلامتی باشین وازون مهمتر مراقب دلتون باشین لطفا

مرسی نوای عزیزم
خوبم
و همه چیز خوبه

سرن سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:00 http://serendarsokoot.blogsky.com/

خدا رو شکر؛ تنت همیشه سالم پروانه!

ممنون سرن جان

مانیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 14:32

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد جانم به امید سلامتی جسم و جان


عزیز دلمی
ممنون مانیای عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد