پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

حاسِبوا أنْفُسَکُم قَبلَ أنْ تُحاسَبوا


برای خودتان کاری کنید! قبل از اینکه دیگران برایتان کاری کنند . . .



پ.ن:

عنوان حدیثی از پیامبر اسلام:

پیش از آن که مورد حسابرسى قرار گیرید، خود به حساب نفستان برسید و پیش از آن که سنجیده شوید، خود نفستان را در ترازوى سنجش بگذارید و براى آن حسابرسى بزرگ آماده شوید. 

نظرات 7 + ارسال نظر
مخمور یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:11 http://mastoori.blogfa.com

پروانه جان
جان کلام همین است
شب هنگام حسابرس خودمان باشیم

محمد شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 13:16

بله

رسیدن شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 18:54

سلام پروانه عزیزم خوبی . هر بار اسمت و کامنتت میبینم کلی خوشحال میشم و درعین حال شرمنده . ببخش که مثل قبل نمیتونم سر بزنم . اما از امروز بیشتر تلاش میکنم که جوابگوی محبتت باشم . ممنون که میای و یادم میکنی

این چه حرفیه دختر
نون که قرض نمی دی
اصلا مهم نیست و واقعا توصیه می کنم این جوری فکر نکنی

رسیدن یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 21:21

فدای مهربونی تو

فیدلاگ دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 03:01 http://feedlog.ir

خیلی وقته خیلی از وبلاگ ها تبدیل به کوچه های بن بست شده اند. اگر مایلید برای رونق دادن به وبلاگ نویسی در کنار نرم افزارهای شبکه اجتماعی با ما همگام شوید، به سایت فیدلاگ که تازه افتتاح شده یه سری بزنید و با عضویت در آن، سرویس منحصر بفرد آن را که در ایران توسط هیچ سایت دیگه ای ارائه نمیشه دریافت کنید. با استفاده از این سرویس، به محض انتشار یک پست جدید، چه توسط شما و چه دوستانتان، همه دوستان از آن مطلع می شوند و در بخش پیوندهای وبلاگتان، علاوه بر عناوین صفحات دوستان، آخرین مطلب آنها نیز نمایش داده می شود. و البته این لیست بر اساس تاریخ انتشار مطلب نیز مرتب می گردد. توضیحات بیشتر در سایت http://feedlog.ir

بسیار هم عالی

Marzieh دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 19:00

Salam parvane jan
poste ghabli koo?
on rooz natonestam bekhonam emroz omadam vali dige nist

پاک کردم
چون دوره شروع شد

نوا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:38

چندوقت بود اینجا سرنزده بودم.چه خبر خوبی که خونه میخواین بخرین.انشاالله تا الان دیگه خریدین.

سلام
نه والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد