پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

عنوان نوشت


سال جدید را  با یک حال جدیدی آغاز کرده ام و از نشانه های این حال جدید یکی این است که به اطرافم نگاهی دوباره می کنم و بازنگری می کنم در بهبود حالم و رضایتم از روزمرگی ای که دست خودم است.

آمدم چیزکی بنویسم دیدم عنوان وبلاگم شاخم می زند!

نمی دانم آخرین باری که بی پروا طوری رفته باشم تو کوران کلمات کی بوده اما مدت هاست که با هم روابط به دور از جنگ و ترس و شجاعت کوبنده و  . . . داریم. عنوان را تغییر دادم. 

حالا که لازم نیست برای نوشتن شجاع باشم به گمانم راحت تر بشود نوشت . . .


پ.ن:

1- سال خوبی داشته باشید رفقا

2- خریدن خانه خیلی سخت است! کسی یک  املاکی درست و درمان  آشنا ندارد؟  من بایدبا وام مسکن یه ملک فسقلی بخرم!


نظرات 17 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 13:45 http://m-z2016.blogsky.com/

سال نو مبارک

شاهد خاموش دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 14:49

به نام خدا
سال نو بر شما مبارک باشد. امیدوارم سالی توام با سلامتی و سربلندی و موفقیت داشته باشید و خدا والدینتان را رحمت کند و شما و ایشان را مشمول همه حسنات خود بنماید.
حذف بی پروایی نشانه افزایش پختگی و درایت سرکار عالی در سال جدید است و جای تبریک جدی دارد. آفرین دختر جان.
کدام منطقه مورد نظرتان است. اگر محدوده پونک و ستاری در غرب تهران مد نظرتان است (محدوده مخبری) یک املاکی فعال و خوب سراغ دارم که گزینه های زیادی دارد و مهمتر از همه اهل تخلف نیست. (اگر مورد نظرتان بود به ایمیل من اعلام نمائید تا آدرس و تلفن و نام فرد معتبر به شما اعلام شود.)
در پناه خدا باشید.

سلام
سال نو شما هم مبارک
خیلی هم ممنون
بله من دقیقا سمت غرب دنبال خونه هستم

بهتون میل می زنم

دنیا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 16:39

سلام پروانه جان
سال نو مبارک
امیدوارم در پیدا کردن منزل مناسب موفق باشید. من خیلی وقت است که دارم سعی میکنم برادرم را تشویق به خریدن خانه بکنم اما متاسفانه او ناامید تر از این است که به آن فکر حتی بکند. میشه لطفا بعد از پرس و جو ما حصل تجربیات را به ما انتقال بدهید که در تهران با حداقل چه مقدار مبلغ نقد میشود یک خانه نقلی خرید؟ وام مسکن تهران 90 میلیون تومان است درسته؟ (خودم تهران نیستم وگرنه نقش فعال تری بازی میکردم. اما برادرم تهران است و دلسرد و نا امید...)

80 تومنه وام خانم دنیا
کم ترین پول دیگه همینیه که من دارم
من با پول وام و رهن خونه می تونم رو عدد 200 حساب کنم البته

با یکم کمتر هم میشه چیزکی خرید
بسته به جاش

تیلوتیلو دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 16:57 http://meslehichkass.blogsky.com/

منم خیلی دلم میخواد خونه بخرم
کاش بشه

ایشالله

الهام دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 17:40

سلام، سال نو مبارک
پ.ن ۲ هم ان شاالله و به خوشی

ممنون برای ایشالا به خوشی
اما فعلا در مرحله ی گیر کردگی تو گلم
به خوشی نرسیده هنوز

اناهیتا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 19:20

سال نو مبارک پروانه جان
امیدوارم علاوه بر تمام اتفاقات خوب، یه خونه ی خوب دقیقا با همون ملاکهای مورد نظر پیدا کنی :)

سلامت باشید بانو

حسام سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 22:42

سلام؛
سال نوتون مبارک باشه.
در مورد خونه ،حقیقتاً جوینده یابنده هست و اگر بگردید حتماً پیدا خواهید کرد. امّا ذکر چند نکته را بد نمیدونم که بیان کنم:

من از بهمن ماه 95 دنبالش می گردم. میزان بودجه ای که گذاشتم هم به اندازه شماست. امّا باید خدمتتون بگم که در محدوده غرب این مبلغ به ندرت میتونید گزینه مناسبی پیدا کنید.
مگر اینکه با سن آپارتمان مشکلی نداشته باشید(چون وام می گیرید سن آپارتمان هم خیلی مهم میشه)، یا با طبقات بالا (مثلاً 4) بدون آسانسور مشکلی نداشته باشید که اصلاً پیشنهاد نمی کنم.

البته سمت ورد آورد و کمی نزدیک تر یا دورتر هم مواردی میشه پیدا کرد.

انشااله مشکل مسکن همه بی خونه ها حل بشه.

سلام آقای حسام
شما خودتون برای طراحی کامنت گذاشتین؟
مممنون از مشاوره تون
اره احتمالا سمت غرب میرم

در مورد نقاشی هم هزینه ی خاصی نداره به نظرم اگر قراره روی کیک چاپ بشه بهتره همه ش عکس باشه

سمیرا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 23:33

سال نوت مبارک عزززززیزم

مونا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:53

سال نو مبارک
اکثر آپارتمان هایی که سمت بافت فرسوده هستند، وام مسکن دارند. منظورم از بافت فرسوده، میدان انقلاب به پایین هست. باید تو محله بگردی و ملک در حال ساخت پیدا کنی و خودت مستقیما از سازنده بخری. با 160-200 تومن آپارتمان نوساز خیلی خوب میتونی پیدا کنی. حدود 60 تومن هم وام میدن. سر ساختمون که میرید حتما با کسی برید و تنها نباشید.

سلام مونا جانم
سال نو شما هم مبارگ
والا من خودم دارم وام میکیرم و باید خونه ای که اماده باشه و سند داشته باشه رو بیابم
خونه ی در حال ساخا سند نداره
و از طرفی چون دارم وام می گیرم دیگه نمی شه وام دیگه ای هم بگیرم
ممنون از همراهیت

بازنشسته چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 15:10

سلام و سال نو شما هم مبارک
نمیخواهم بنای نا امیدی را بگذارم ولی با 200 میلیون یا زیربنای کمی گیرتون میاید یا محلیکه خیلی مرغوب نباشد. پیشنهاد میکنم به پردیس(بعد از جاجرود) هم فکر کنید. هوایش بهتر از هوای تهران هست مسیرش هم اتوبان هست قیمت هاش هم ای بدک نیست ولی خوب زحمت رفت و آمد روزانه به تهران را دارد . اگر شغل شما بگونه ایست که میتوانید تمام یا بخشی از کار اداری تان را در منزل انجام بدهید، آنجا برایتان مناسب است. البته پیشنهاد میکنم اگر آنجا را ندیدید ابتدا بروید و آنجا را ببینید.

سلام بازنشسته ی عزیز
سال خوبی براتون آرزو می کنم
اتفاقا اسم پردیسو شنیده بودم
فکر کنم جالب باشه
ولی من هر روز سر کار میرم و از طرفی نمی خوام تو خونه بشینم
ماشینم ندارم تازه

خلاصه اپشن فوق العاده وسوسه کننده ایه
اما عامل بازدارنده خعیلی داره

ممنون برای کامنتت

عطیه بانو پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:35 http://atiehbanoo.blogfa.com

مبارک باشه عزیزم...خونه خریدی یا هنوز داری می گردی

نه بابا دارم می گردم
از توان و تحمل آدمی به دوره
خعیلی سخته عطی بانو
خیلی

سپیده پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 16:17

سلام خانومی سال نو مبارک انشالله که سال خوبی رو پیش رو داشته باشی عزیزم میشه یک سوال کنم شما چطوری تونستید وام هشتاد تومنی بگیرین وامه یا اوراق بعد میشه میزان اقساط و سال بازپرداختشم بفرمایید منم تو فکر خرید خونه ام و شهرستانم اما بیشتر از شصت میلیون نتونستم وام جور کنم اونم با سود ١٧.٥ درصد که بازپرداختش دوازده ساله میشه ماهی یک و صد

سلام خانوم
من دقیق فرق اینا رو نمی دونم
زنگ بزن تلفن گویایه بانک مسکن
مشاور دارن و دقیق بهت می گن

گلابتون بانو جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 23:30 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

املاک آشنا سراغ ندارم اما خیلی خوشحالم که داری خونه میخری و دعا می کنم یه خونه خیلی خوب گیر بیاری!
با بند اول هم خیلی موافقم شبیهه به احوالات خودم.

ممنون گلی جان

سحر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:47

سخت ترین قسمت خونه خریدن همون دل به دریا زدن و راه افتادنه ... مطمئن باش هیشکی پول کافی برای خریدن خونه ی مورد علاقه شو نداره!

من هم دوباره سال نو رو به شما و تمام دوستان این صفحه تبریک می گم

اسم تازه رو هم دوست دارم ... اما راستشو بخوای قبلی رو بیشتر دوست داشتم

ممنون سحر جان
سال نوی شما هم مبارک

شاهد خاموش چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:56

لطفاً اگر هنوز فرآیند خرید مسکن را انجام نداده اید ایمیلتان را چک بفرمائید.
در پناه خدا باشید

سلام
بله چک کردم
ممنون
خواستم زحمت ندم به شما
حس کردم مشکله براتون
در حال جستجو هستم همچنان
سلامت باشین

شادی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 14:24

من یه آپارتمان دارم تو اندیشه کرج
الان خیلی پول لازم دارم و میخوام بفروشمش

تحویلش تو مرداده و من به قیمت خرید میفروشمش
50 متره و متری 2 میلیون میفروشمش

50 تومن هم وام بانک مسکن دارد

یعنی با 50 میلیون میشه خریدش

جان جان من تو تهران می خوام
با 200 تومن

میله بدون پرچم شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 15:14

سلام
سال نو و اسم نو هم مبارک... امیدوارم سال جدید سال خوبی باشد و بخصوص خانه‌ی خوبی بخرید

عزیز دلی شما
سال خوبی داشته باشی رفیق جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد