پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

وقتی اشک هایت جاری بشود


اینجا نشسته ام و دارم برای فولان رفیق قدیمی ،   لوگوی فلان روزنامه را با الهام از بهمان لوگو  طراحی می کنم و پادکست های رادیو هسته ی روغن انگور را گوش می کنم.

یکی از همکارانم از روی استوری نقاشی ای که دیروز گذاشتم تو اینستاگرام تماس می گیرد (مدت هاست حوصله نمی کنم کارها را در وبلاگ بگزارم)  و یک نقاشی سفارش می دهد، سایزش دو متر است در یک متر و خورده ای و تن و بدنم می لرزد از اشتیاق و خیال نقاشی کردنش . . .

تنم می لرزد و اشک هایم جاری میشود . . .

خدای عزیز

از روزی که اولین کار نقاشی روی بومم را فروختم تا امروز هنوز کار قبلی تمام نشده سفارش کار جدیدی از راه می رسد و دل و تن من می لرزد و شوق مثل هجوم از پروانه های وحشی تو گلویم هجمه می کند و وا می روم و غشم می گیرد

دلم مثل سازی شده و می نوازد . . .

شوف نصیبتان باد

خدا نصیبتان باد

نظرات 22 + ارسال نظر
شاهد خاموش چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 13:20

تبریک دختر جان
ان شاءالله همیشه شاد و موفق و پیروز باشید

محمد چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 16:45

انشاء الله شاد باشی

مبینا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 19:17

پروانه جون دوست دارم فالوت کنم mahi_mobi هستم

من همه رو اکسپت می کنم
ب جز موارد خیلی نادر
اکسپتت کردم

سمیرا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 22:27

الحمدالله عزیزم

مرضج پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 07:33

تا باد چنین بادا

سلامت باشی

الهام پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 20:34

سلام، از پشت کلمات هم حست مشخص بود و کیفور شدم،
خداروشکر

محمد جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:46

درست معلوم نیست علتش چیه ولی فکرت اشتباه بود ....
دور کن کلاس الکی برگزار کن
جواب نده چقد فاصله می افتد
کاش مقیاس متر وکیلومتر بود
فاصله طبقاتی فقط منجر به سقوط دردناک می شود
حتی اگر پروانه باشی
بایک نقاشی روی پارچه
پرواز که نمی کنی ... باید پروانه باشی
سبک بال
دوست داشتم بنویسمت

شربت جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:58

من جزو همون موارد نادرم که اکسپت نمیشم اصلا



نه نه
امکان نداره

تیلوتیلو شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:36 http://meslehichkass.blogsky.com/

الهی همیشه ساز دلت کوک باشه

فریبا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:35

خوشحالم که خوشحالی
برات برکت آرزو میکنم

میله بدون پرچم شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 15:35

سلام
همان که مثل هیچکس نوشت

محمد یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 15:37

salam

بهار دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:06

عاشقتم . عاشقتم . ای کاش پیشم بودی
نه برای اینکه دوستم داشته باشی یا دوستم بشی
برا اینکه من دوستت دارم از این دورها
من به دوستی مثل تو محتاجم
بغل و بوس

جان جان
شما چقد قشنگی
بیا بنویس ببینم کی ای کجایی

محمد دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:27

جواب سلام واجبه باشه ما میریم باشه

محمد دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 15:04

مشکلت بامن چی شد
نمی دونم یهو بهت چی شد
بهمم که جواب نمی دی
قبل از هر دلیلی سوئ تفاهم پیش آمده را بهتان تبریک می گم
در کل پس از چندی یه وبلاگ زنده می خوندیم که شکما قهریدید
لالقل دلیلش رو می نوشتی می فهمیدیم
چت شد
اصلا به من چه
جواب نده با نقاشی های رو شال و لباست
خیلیم خوبه به من چه
جواب بده خانوم
ناراهندمان نفرما

چیزی نشده
اما خوب جواب چیو بدم
چی باید بنویسم؟

بهار سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:39

این محمد هم حالش خوب نیستا، خودشم فکر میکنه خیلی زیبا می نویسه

اینستاگرام علی رضا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:52 http://socialbook.ir

بازم خوبه مردمی هستند که ارزش هنر رو می دونن و برای هنرمند فکر می کنند.

مارال سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:07

پرپری خدا روزی ادم رو از یه جایی میرسونه که گاهی باورش سخته.
ایشالله کسب و کارت همیشه پررونق باشه

محمد چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 13:02

حالم خوبه نگران من نباش بهار

Nillgoon چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 22:48

وای خدایا *-*
حتی اسم نقاشی هم لذت بخشه چه برسه به اینکه قرار باشه هرروز انجامش بدی
راستش خوده منم اوقات فراغت های فراغگونه نقاشی میکشم
من تازه به خوندن وبلاگتون شروع کردم
واقعا دوسش دارم عالیه

ممنون خانوم

اویشن شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 18:53

سلام پروانه جان من تو اینستا از فالویرهای یک سال پیشت بودم ولی یه مشکلی باعث شد اکانتم رو پاک کنم و با یه اکانت دیگه بیام ولی هر چقدر به شما ریکوست میدم قبول نمیکنی اکانتم هم s.m.sama است


ای جان
ببخش نشناختم

سحر دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:39

پس نقاش خیلی خوبی هستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد