پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

سایه ها

چقدر راه هست تا جهان سایه ای؟

تا جایی که ادم ها و اشک ها و بابا ها می روند

چقدر راه هست تا جایی که کسی در خواب خیلی عمیق می رود

خوابی که هیچ وقت بیدار نشود

چقدر راه است تا برایش یک جعبه سیگار پین بلند ببرم . . . 

بابا سختش می شود بدون سیگار


نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:07

خیلی متاسفم... خودم دو سال پیش پدرم رو از دست دادم و غم از دست دادنش هنوزم تازه س... البته حالم از اون موقع خیلی بهتره هااا ، ولی وقتی تنها میشم و با خودم خلوت می کنم یه جای خالی تو قلبم هست که خیلی آزاردهنده س... امیدوارم خداوند بهتون صبر و سلامتی بده که بتونین این غم بزرگ رو تحمل کنین، و یه انسان خوب رو سرراهتون بذاره کمی از این همه رنجی که متحمل شدین رو کم کنه..

خیلی صحبت کردم، ولی هدف هم تسلیت گویی به شما بود، هم اینکه درد دلی کرده باشم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد