پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

همان جا . . .


خواهرم پنج شش ساله بوده که پدرم به اقتضای کار و امورات یومیه مجبور میشود چند روزی برود مسافرت و به طبع در خانه نبوده. عمو جانم می آید خانه مان و خواهر را در آغوش می گیرد که جوجه جان؟

چرا ناراحتی؟

می گوید دلم برای بابا یم تنگ شده

عمو رندانه می پرسد جوجه جان دلت کجاست؟

خواهر زیر گلویش را ، جایی که آدم بغض می کند را نشان می دهد و می گوید

ایندا!


نظرات 11 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:25 http://laxwriting.blogsky.com/


عاالی بود...

بچه های باشگاه بدنسازی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 13:03

ببخشید ما تازه فهمیدیم

با تاخیر

برای پدر شما در دوره جدید زندگیش ارزوی سعادت داریم...

با تشکر

بهار دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 14:04

پروانه جان خیلی از نوشته هات رو خوندم. بعضی جاها خیلی حس همذات پنداری داشتم باهات. من دو سال ازت بزرگترم متولد ٦١. دو سال قبل ازدواج کردم و الان دارم طلاق میگیرم، یعنی از سپتامبر اقدام کردم و در کش و قوس پروسه و دعوا هستم. تنهای تنها دور از خانواده، دارم دیوونه میشم. ازدواج خیلی اشتباهی کردم و از ایران خارج شدم، به امید اون یک نفری که همسرم بود. همه چی رو ول کردم، اومدم اینجا که از صفر باید همه چی رو شروع میکردم. اما به دوسال نکشید که کارد رسید به استخونم و دیدم نه نمیتونم و نباید تحمل کنم... الان اوضاع خیلی خرابه، از یه طرف درس باید بخونم، از یه طرف طلاقم و حواشی اون و از طرفی همسرم و خانواده اش که بر علیه من تنها بسیج همگانی شدن!!! اینجا نمیشه مثل ایران ا امروز به فردا طلاق گرفت اما خوب مسخره بازی های اونجا رو هم نداره.. اما وقتی آدم تنهاست سختی ها چند برابر میشه...

عزیزم
برات دعا میکنم

من دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 14:09

قربون دلتنگیات خدا صبرت بده عزیزم

ساده سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:39

پروانه....

نوشین سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 http://nooshnameh.blogfa.com


روحشون شاد

صهبا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 23:27 http://www.sahba44.blogfa.com

ای جانم

آیگین چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:41

چند ورز پیش خوندم که پدرتون فوت کرده
بغض کردم و نمیدونم تسلیت گفتم یا نه
که ناغافل پدرم مرد....
..
چقدر حسهای دنیا مشترکند و چقدر نمیدانیم و چقدر...
بگذریم
شریک غمت هستم عزیزم


وای من

لیلا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 20:19

همسن هستیم ولی ١٩ ساله که همان جام گرفته...
شریک غمتم

وای من

مثل هیچکس شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:51 http://arameshekhiali90.blogfa.com/

سلام پروانه جان.
خیلی وقت بود که به ویلاگ سر نزده بودم.
امروز اتفاقی اومدم.
از طریق وبلاگ لاله جان، توجه شدم که پدرتون فوت کردند.
تسلیت میگم. خدا رحمتشان کنه. فردوس نشین باشند ،انشاالله.
انشاالله خدا بهتون صبر بده.

سوسن ابی شیرکوه یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1395 ساعت 00:46

سلام پروانه جان.
خیلی وقت بود که به ویلاگ سر نزده بودم.
امروز اتفاقی اومدم.
موتوجه شدم که پدرتون فوت کردند.
تسلیت میگم. خدا رحمتشان کنه. فردوس نشین باشند ،انشاالله.
انشاالله خدا بهتون صبر بده

سلامت باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد