پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

وقتی می خندد هزار زنگوله در اسمان به صدا در می آیند

فردا صبح تولد چیله است. مادرش برایش تو مهد کودک تولد گرفته

پریروز زنگ زدم مهد و گفتم می خواهم با چیله مشورت کنم و امد پای خط

گفتم شکر جان( ان بار ک سوار چرخ و فلک بود و من ناگهانی دیدمش وقتی امد پایین می گفت اول شنیدم که یکی صدا می کند شکر بعد دنبالم گشته بود و پیدایم کرده بود) گفتم شکر جان چی دوست تر داری؟ 

بعد از مشاوره های مادرش مبنی در عدم خرید باربی (گویا خانه شان دیگر جا ندارد برای باربی های مضاعف) حاضر شد جای باربی انتخاب دیگری کند و بعد هم یک کیف خواسته که رویش "السا" داشته باشد

قبل تر ها دختر رها را در پروفایل تلگرام دیده بودم که به تمام قد شاهزاده خانوم ا بی پوشی شده بود که چوب جادو دارد اما گمان نمی کرد السا این همه مساله ی مهمی می تواند بشود برایم که بروم همه کیف فروشی های بازار تجریش را بجورم و دنبال السا خانوم بر کیف باشم

بعدش هم به مادرش ملاطفت کرده و ارد داده که می خواهم میز تولدم پر از کادو باشد ها

سفارس کرده مادرش هم حتما با فولان لباس بیاید و خدایی نکرده لباس کار تنش نکند

بعد هم سپرده  که حتما روسریت را هم کج ببند!

فردا تولد چیله است و من از همه این لخظه هایی که یک سرش اوست در کیفم و ذوق می کنم و دلم می رود برای شیرینی هایش

نظرات 10 + ارسال نظر
سرن سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:23

تولدش خیلی مبارک!

مریم چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:15

پروانه دوتا کامتت خوصوصی برات دادم امیدوارم با دستت رسیده باشه تولدش هم مبارک باشه

مرسی مریم جونم

مژگان چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:20

تولد عزیز دلت مبارک باشه پروانه جان. باید حتما خاله باشی تا عشق یک خاله به خواهرزاده رو درک کنی. انشاالله طول و عرض عمرش و عمرت، دراز باشه.

اوهوم

خاتون چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:37 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

عزیزم تولدش مبارک.بچه های الان خیلی چشم و گوش باز هستن و حواسشون جمعه.قبلا ما مادرمون میومد ذوق زده میشدیم بس که نمیومدند خخخخ

والا به خدا
اینا اوستان
همه چیو هم می دونن

سحربانو چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:55

خواهرزاده عین بچه خود ادم هست خوش بحالش که خاله ای مثل تو دارد مبارکت باشد این خوشی

اون خودشو ببینی اینو نمیگی
می گی خوش به حالبت که ایشون خواهر زادته
به خدا

النازی پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 21:15

دختر من هم عاشق السا هست و پری دریایی عشق دومش هست
تولدش مبارک باشه خاله کپنک


خاله کپنک
این کدومه؟

کامشین یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 22:15

پس شازده خانومی هست برای خودش این خانم کوچولو

اره به خدا
شیرینیه
قند و عسل

پرژین سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 22:44

این قند و عسل ها،ته دل رو شیرین مى کنن
تولدش مبارک باشه

سلامت باشی عزیزم

النازی جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 22:41

کپنک به ترکی میشه پروانه
Kapanak
همه a ها را فتحه بخوانید

ای جان
چ قشنگ

بالیق شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:08 http://zendegiyebaliq1.blogfa.com

ای جانم چیله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد