پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

26 مرداد 1363


بر خلاف سال های پیش امسال، پروانه برای خودش کادوی مختص تولد گران تومنی نخرید. 

به طرز عجیبی اما امسال تولدش لذیذ ترین و شادترین تولد عمرش بود.

 از نگهبانی شرکت تا همکارانم تا دوست هایم تا بقیه همه تبریک گفتند و مشت مشت عشق ریختند به کامم. 

آنقدر موج این احساسات این چنینی متنوع و جذاب بود که وقتی صبح داشتم می آمدم شرکت اگر زیر پل سیدخندان برایم پرچم زده بودند که هی فولانی تولدت مبارک هم تعجب نمی کردم! مثلا از جانب صنف تاکسی دارانی که هر روز صبح می رسانندت سر کار!

دیشب دوازده که گذشت و 26 مرداد شروع شد در خواب یا در بیداری کسی آمد دم خانه و دستم را گرفت و رفتیم تا جاهای خیلی دور و من هی می خندیدم . . .

گمان نمی کردم تولد بدون کادوی گران قیمت هم بتواند این قدر خوشحال کننده باشد

خانم منشی مان هم بغلم کرد 

حتا آن یکی خانم پ که مدیر فروش است 

و حتا آن یکی خانوم که خیلی جدی و مهم هم هست

همه این آدم ها  و تبریک ها امروز را آنقدر برایم پر انرژی کرده اند که حس می کنم می توانم تا خیلی بالا ها جست بزنم

از قنادی که بر می گشتم یکهو وسوسه شدم در جعبه ی بزرگ شیرینی را باز کنم و به همه تعارف کنم که بفرمایید ! بعد خودم را کنترل کردم و آدم واری آمدم شرکت و کریم شیرینی را پخش کرد

شب قرار است روژان بیاید دنبالم و برویم کنسرت همای! و من از الان ذوقش را دارم

فردا خواهن و خواهر و آقای برادر می آیند

پس فردا بهار

آخ خدا

دوستت دارم

چقدر زندگی می چسبد

نظرات 33 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 http://meslehichkass.blogsky.com/

تولدت مبارک
الهی هر سال تولدت هیجان انگیزتر و شادتر باشه

عزیزمی

بهار سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:56

تولدت مبارک.ایشالا امسال بهترین سال عمرت باشه و بهترینها برات رقم بخوره

مررررسی

بچه های باشگاه بدنسازی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:02

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک!

با ارزوی بهترینها برای شما دوست عزیز!

این هم یک مشت عشق از طرف من به کام شما!


حالا چرا عصبانی ای
واسه یه مشت عشقی که دادی؟

غریبه سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:04

تولدت مبارک پلاله جانم
توی این سال جدید زندگیت برات رسیدن به آرزوهای ریز و درشت رو دارم
دلم میخواد توی سال جدید زندگیت بجز پستهای PMS و هورمونی همه ش پستهای شاد و خوشحال و پر از موفقیت و پیشرفت ازت بخونم و هی ته دلم ذوق کنم!

عززززززیز دل من
همچین پست pms انه ای نوشته بودم دیروزززز
می خواستم بزارم
البته اولش نوشتم حالم چشه ها
آرزوت بهترین آرزوی دنیا بود
مثل پتو باید بکشیش رو سرت
زیرش قایم شی

دوست دارما

بینشان سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:35 http://histoire

بازم تولدتون رو تبریک میگم.
اینجا واسه این نوشتم که زیر پست مخصوص خودش باشه!!

امروز تولد یکی از دوستهای عزیز گمشده من هم هست
به همین دلیل واسه من روز جالبی است!

پیدا بشه ایشالله

نازنین سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:42

تولدتون مبارک خانمی ، برات بهترین ها را آرزو میکنم

غریبه سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:57

منم دوست دارم پلاله جونم
سال جدید بلا ازت دور باشه
تن سلامت باشه
لبات بخنده
دلت خوش باشه
جیبت پر باشه
چیله دلتو ببره
خواهن و خواهر و همکار و دوست و غریبه و آشنا و همه و همه دور و برت باشن و باهاشون بهت خوش بگذره
دیدم به قبلی گفتی پتو گفتم یه کامنت تو مایه های لحاف کرسی برات بذارم! اینجور موجود جوگیریم من!!


تو عشقی
خود عشقی

مریمی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:58 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

تولدت مبارک عزیزکم . امسال ، سال کادو نخریدن برای خودمون بود ها ! من هم یک ماه پیش این جریان رو تجربه کردم . ها ها ها . تازه از همه خواستم بهم پول هدیه بدن که همه شو دادم برای قرض هایی که داشتم !!!!! یعنی فوق العاده !
امیدوارم همیشه خوشحال باشی . جیب هات از پول بترکن ! غذاهای خوشمزه بخوری ! سلامت باشی . خندان باشی . به همه ی آرزوهات برسی . یهویی و بی هوا خدا یه قصر دو هزار متری بهت بده که توی باغش سیب زمینی کاشته باشن . گنجه هاش پر از دستمال باشه . یه کاناپه ی کوچولوی آبی درباری باشه جلوی یک شومینه ی گرم ( تو این هوا آخه ؟ ) بعد اونجا لم بدی و یک گربه ی ملوس جلوی پاهات با کامواها بازی کنه . یک فنجان قهوه کنارت باشه و یک ماگ پر از چای با عطر هل ! بعد کمی چیپس و سالاد الویه هم روی میز کنارت باشه . صدای موزیک بیاد ، مثلا اون قسمت چوپان و موسی از همای . ( که من عاشقشم ) کلا هیچ وقت مجبور نباشی گردگیری کنی ! ( خیلی سخته خب ! ) بعد همون حین هم استخدام رسمی باشی توی یک شرکت بزرگ که بهت بگن سر کار نیا! فقط اسمت برای شرکت ما مهمه . هی حقوق بریزن واست .
خدایا رحم کن ! خلاصه برات بهترین ها رو می خوام جانکم . امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی . حالا اگر خواستی رنگ کاناپه رو هم عوض کنی اشکالی نداره ! تولدت مبارک دوست خوبم

وایییییییییییییییییییییییییییی
مریمی
این که نوشنتی بهشت بود به گمونم
نه رنگ کاناپه خوبی دوست دارم آبی ملایم
کشوها شو بگوووو
بوی چای و قهوه رو
اصلا یه کاری کردی باهام نابود شدم
دمت گرم و سرت خوش جان دلک
کامم را شیرین کردی اول صبحی
هزار تا بوس

شیوا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:06

تولدت مبارک نویسنده محبوبم . بهترین ها برات باشه .

ممنون شیوای نازنین

gholi سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:26

tavaloodet kheali mobarak bashehh, to ke koli lahazat khoob behemoon dadi, lahazatet hamisheh por az shad basheh.

عزیزم

نوا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:43

تولدمبارک حسابی.
مردادیا شیرهستن.وشما شیربانوی گلی انشاالله همه خوبیا وخوشیا باتجربه های منطقی وموقعیتهای عالی نصیب شما باشه.

گلابتون بانو چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:45

به به! چه حس های خوبی!
تولدت مبارک رفیق!
این تبریک رو هم بذار کنار بقیه تا حس های خوبت کامل بشه!!!

eve چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:34

به به منم حالم خوش شد از انرزی این پست. تولدت مبارک

nooshin چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:11 http://nooshnameh.blogfa.com

تولدت مبارک پروانه عزیزم. الهی که امسال به هر آنچه که دوست داری برسی.
بهترین و قشنگترین آرزوها برای قشنگترین پروانه دنیا

ساناز چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:52

تولدت تا همیشه همیشه مبارک
آرزو میکنم لیست آروزهای امسالی رو که خودت مینویسی همه اش تیک بخوره براتبوس:

عزیز دلمی
پایدار باشی

آرام چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:05

الهی نونت گرم و آبت سرد و دلت روشن باشه...

تولدت مبارک عزیزکم

جان دل

مهسا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:54

عزیز دلم تولدت مبارک.
حال فهمیدم چرا اینقدر نوشته هات رو دوست دارم... چرا اینقدر باحالی......... چون یک مردادی هستی.... تولدت مبارک عزیز دلم.....

همیشه شاد و سلامت و سربلند باشی..... ان شا ا.... همه روزهای زندگیت، پر اشادی و خنده باشه

ای جان
تو هم که اصلاااا مردادی نستی
ممنون عزیزم

نسرین چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:59

تولدت مبارک دختر تابستان❤️❤️❤️❤️❤️

شیوا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:53

زادروزت خجسته عزیزم. هرسال شادتر از پارسال

سهیلا پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:43

تولد مبارک بانو

مینو پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:52

تولدت مبارک عزیزم
بهترین لحظه ها و برکت و خوشی برات آرزو میکنم پروانه ی مهربون

ماندانا پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:33

تولدت مبارک باشه پروانه جون انشاالله همواره در پناه خدا شاد و سلامت و کامروا باشى

فیلسوف ناشناس پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:01

با تاخیر ، تولدشان مبارک !
خوش باشید
ایام بکام

ساناز گاهی روشن جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:32

تولدت مبارک دختر شیرین و دوست داشتنی

مونا جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:43

تولدت مبارک عزیزم هدیه:

م شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:23

تولدت مبارک مردادی باشکوه ما

رسیدن شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:15

تولدت مبارک باشه عزیزم لبته ببخش که دیر شده . اما عمرت نو و مبارک باشه و همه روزات به خوشی و سلامتی.

بهارک شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:51

تولد تولد تولدت مبارک :))

نازنین یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:34 http://laxwriting.blogsky.com

تفلدت مبارک
ترسیدم چون این یکی پست هم شبیه ام بود زیااد!
بذار برم سومی رو بخونم...

ها ها ها
جالب تر شد

یک زن یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:39

پری جوننننننننم تولدت مبارک عشقم،تاخیرم رو ببخش عزیزم .منم 25 بودم دیگه امسال تولد منم بی نظیر بود کسی که سالها دوست داشتم تو روز تولدم ببینمش اومد و منو سرشارم کرد از شادی . دوستای عزیزم که همشون یادشون بود وروجکم که امسال شده بود مدیر برنامه و منو به صرف فیلم دختر برد اونم با پول تو جیبی خودششش
وای وای پری امسال تولد خیلی چسبید . با این عشقی که نوشتی میدونم به توام حسابی چسبیده ایشاله دلت همیشه شاد باشه دوستم

ای جون
تولد تو که محشر کبرا بوده به خدا
مبارک ناز دار بانو
مال منم خوب بود ها

میله بدون پرچم چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 16:06

سلام
تولدتان مبارک

یک دختر معمولی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 15:56

تولدت مبارک عزیزم البته با تاخیر

. سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:10

تولدتون مبارک منم متولد 26 مردادم

اخر اسفند؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد