پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

زندگی هنوز خوشگلیاشو داره


دیروز رفته بودم دفتر فیلان شرکت که  گرافیکش پروژه ای بر عهده ی من است .

خانوم خ! خیلی خوش مشرب و مهربان. الان هم پا به ماه است و عنقریب توله اش(بعد از اینکه دعوام کردن (جوجه اش، کودکش ، نوزادش) ) به دنیا خواهد آمد، خلاصه دیدم روی میزن خانوم خ یک سبد گل بی ادعا اما بسیار زیبا جا خوش کرده، یک طوری که خوب دیده شود و خانوم خ هم خوب ببیندش نه مراجعه کنندگان آن ور میز! سبد قهوه ای که کاملا هوشیارانه به رنگ میز انتخاب شده بود(رنگی شبیه شرابی، عنابی) و گل های داخلش رز  و میخک سفید و صورتی بودند و یک طوری ملیح و شیرین جلوه گری می کردند و دل می بردند

خانوم خ که نبود از اقای عین پرسیدم مناسبت گل ها چی میتواند باشد؟

سالگرد ازدواج خانوم خ همین روزهاست و آقای همسر از چند روز پیش گل ها را گرفته و آورده گذاشته روی میز همسرش . . .

نظرات 12 + ارسال نظر
سرن سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:49 http://serendarsokoot.blogsky.com/

همسرش لایک داره!

زیاد

آذردخت سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 http://azardokht.blog.ir

یه سوال
متن قشنگ بود و درباره خوشگلیای زندگی. اما من فلسفه اون «توله» رو نفهمیدم که قراره به دنیا بیاد. یه جورایی بار منفی داره به نظرم.

توله؟
اخه من خیلی خوشم میاد از این کلمه
یاد بچه گربه می افتم
خیلی ناز تر از جوجه ست

ناشناس سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:16

ادبیات و شخصیت شما هم لایک فراوانی داره که به عزیزه یک پدر و مادر در بدو تولدش از لفظ ملوکانه توله استفاده میکنی .. متاسفم

سارا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:32

توله اش؟

خیلی حرف بدی زدم؟

م سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:52

توله ؟؟؟؟؟؟
پروانه؟

به خدا قشنگه
توله
با تا کید روی ل
اصلا ادم کلمه رو بغل می کنه انگار
یا انگار دماغشو گرفتی و جی جی جی باهاش چاق سلامتی کردی
باز منفی نداره
بگو که قبول داری
بگو
بگو
حداقل تو درکم کم

مینا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:07

توله خیلی هم خوبه. مامان من هنوز به بچه‌های بالا 30 سالش می‌گه توله‌های من و ما هم کیف می‌کنیم.

ارررره
افرین
من دقیقا حس مامانتو می فهم
واقعااا کیف داره

م سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:13

خوب زبان نوشتار گویا نیست ، مامانی ام
البته که درکت میکنم
ولی یادت رفته که تو مکان های عمومی سیگار نمیکشند ؟
راستی هنوز کار نقاشی رو پارچه میکنی ؟
دارم عمه میشمتابلوی بی بی شاور موخوام

ای جونم
قربون درک کردنت برم من
اره بابا
معلومه که هنوز کار نقاشی می کنم
نقاشی نکنم که می میرم
مباررررررکه عزیزم
من که پایه م
تو فقط اراده کن

تیلوتیلو سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:20 http://meslehichkass.blogsky.com/

پس هنوزم هستند مردانی که....

اوهوم
هستن

رژان چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:39

بابام جان هرکس به روش خودش ابراز علاقه میکنه دیگه... خودم به خوشمزه ترین بچه ای که ببینم میگم میموووووووون .

لایک

ملوسک شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:41

اوناییی که انتقاد کردن بخاطر توله گفتنت خودشون توله ی مامانشونن خبر ندارن

غریبه یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:14

وای چه بهت حمله شد از همه طرف!
بابا توله که خوبه! من به بچه های اطرافیان میگم میمونِ زشت! بعدشم میگم واسه این اینطوری میگم که چشم نخورن!! ولی راستش بعضیاشون واقعا میمونِ زشتن!!
یادمه بچگیام به مامانم گفتم میشه توله سگ بیارم؟! گفت من تو این خونه 4تا توله سگ دارم بسمه!!
یعنی میخوام بگم توله گفتن چیز بدی نیست. البته خونه تا خونه فرق میکنه داستان
در مورد همسرشم فقط میتونم بگم: اللهم!! عنایت بفرما. مرسی

ای جان
اللهم خونسردی عنایت بفرما
یه بار یکی بهم گفت می خوام توله بیارم بعد من می خواستم تبریک بگم و اینا
فهمیدم توله سگه منظورش

م یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:38

میگم تا کامنتا منشوری نشده یه چیزی آپ کن

نمی تونم
نمی دونم چم شده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد