پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

خونه خورشید


خونه خورشیدو پیدا کردم.

یه جایی بود نزدیکای چار راه تلفن خونه! از نشونه هاش جوونه های زنده و رو به رشد و حیات و زندگی بود که موج می زد و فوران می کرد و غل می زد از هر گوشه کناری

یه جای پشت پنجره اما نه . . . یه جایی تویه خونه

حتا تو تر

خونه خورشید تو قلب اونا بود! تو قلب جفتشون

یه خورشید که می درخشید و نور و گرما و حرارت می داد و من خیالم راحت شد از وقتی خورشیدشونو دیدم. فکر میکنم روزای سرد زمستونی و عصرای سرد پاییزی بشه رفت کنارشونو دستاتو بگیری رو خورشید دلشون و ها کنی و گرم گرم بشی! 

خورشید پیدا کنید الهی


نظرات 3 + ارسال نظر
رژان شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:26

وااااااااای پروانه جونم... خورشیدی از خودته.... شرمندمون کردی ولی باور کن ما فقط اینه تو بودیم.

ای جوجه ی طلایی

تیلوتیلو شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:13 http://meslehichkass.blogsky.com/

سرن سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 http://serendarsokoot.blogsky.com/

الهی! الهی!
یه خورشیدی که نزدیکم باشه و بشه گاهی پسر رو با خیال تخت گذاشت پیشش


پایه امممم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد