پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

فکر کنم گرافیستا رو می خوره


من تقریبا همیشه آکهی های استخدام رو برای طراح و گرافیست چک میکنم و الان تقریبا هفت هشت ماهه که هر روز اگهی یه شرکت رو می بینم  برای استخدام گرافیست آکهی زده! به نحو جادویی ای هر روز! و من هر روز فکر میکنم آخه چطوری اینا این همه مدت نیرو نگرفتن؟ مگه میشه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
الهه ناز سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:37

من هم یه گرافیستم.اتفاقا منم مدتیه توی اگهی ها میگردم با این تفاوت که من چند وقتیه از تهران اومدم ا هواز ..تجربه نشون داده این جور شرکتا کارنامه درخشانی توی عمل نکردن به وعده های خودشون طی استخدام دارن...یعنی مثلا طی صرار داد فلان تومان حقوق و پورسانت و پاداش و...تعیین میکنن ، اما علاوه بر اینکه جو هره طراحو میکشن،سرماه هم با کلی منت نیمچه حقوقی میدن و طراح هم واقعا این میون نمیدونه باید بره یا بمونه و بلکه بتونه حقشو بگیره..اما خب چه میشه کرد مجبوریم خوشبین باشیم عزیزم.
از ته قلبم آرزومه بهترین پیشنهاد کاری واست اتفاق بیفته.

اره
گرافیستو جزه جگر می کن
موفق باشی الهه خانوم ناز

تیلوتیلو سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:18 http://meslehichkass.blogsky.com/


یعنی خوشمزه س ؟

نازنین سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:37

عزیزم این ترفندشونه تا کار رایگان تحویل بگیرن
برای این آگهی ها کمی هزینه میکنن در عوض هر کسی مراجعه می کنه چتد نمونه کار رایگان باید براشون انجام بده و به این ترتیب کارشون بدون پرداخت هزینه ای انجام شده!
من که مترجمم از ابن موارد زیاد میبینم
اوایل فریب میخوردم و نمونه های رایگان رو با بهترین کیفیت به امید استخدام انجام می دادم
اما بعد که فهمیدم دیگه گول نخوردم :)

اخه اون طوریم برای خودشون سخته
کار گرافیمک یهو تموم نمیشه که هی ممکنه ویرایش بخواد
اما این احتمالم زیاده
راس می گیی

سرن پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:54 http://serendarsokoot.blogsky.com/

تصمیم نداری بری اونجا که؟!

م پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:05

سلام هروقت نیاز به خورده شدن پیدا کردی بیا پیش خودم
آشنا بخوردت بهتر از غریبه است

هاله پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:28

سلام
این نوشته مال شماست؟
بچه که بودم خیال می کردم محور زمین هستم، زمین دقیقا دور من می چرخد و من مرکز هستی و جمیع کائناتم. خدا همه چیز و همه کس رو طوری ترتیب میدهد تا من راضی باشم و خوشحال . نشسته تا ببیند چه چیزی می خواهم تا برایم بیندازد پایین، خیال می کردم بابام قویترین بابای دنیاس، خیال می کردم دنیا بی من نمی چرخه و یه پای بساطش می لنگه! خیال میکردم اگه نباشم دنیا بی من ادامه نمی ده! خیال می کردم خیلی مهمم !

هر چقدر که بزرگتر شدم فهمیدم زور بابام از همه ی آدمای دنیا زیادتر که نیست، حتی زور خانم مدیر هم به بابا می چربید، حتی زور مصطفی قصاب که گوشت ها را به یک ضرب شقه می کرد، حتی زور کریم آقای میوه فروش که قیمت میوه ها را هر روز زیاد تر می کرد. فهمیدم اگه غمگین باشم، دنیا ککشم هم نمی گزد، فهمیدم اگه من نباشم هم آب از آب تکون نمی خورد! فهمیدم اگه عزیزترینم هم بمیرد تلویزیون همان برنامه هایی رو پخش می کنن که همیشه!

و هر چقدر قدم درازتر شد و ارداکاتم واضح تر، کوچک تر و کوچکتر و کوچک تر شدم . . . هر چقدر بیشتر می فهمیدم چی به چی هست، بیشتر آب می رفتم، تا رسیدم به یک نقطه!

نقطه ای که بود و نبود و غم و شادیش خللی به چرخ دنیا وارد نمی کند، نقطه ای که زاد و ولد و بقای نسلش هیچ مسئله ی برجسته ای نیست، نقطه ای که بودن و نبودنش، از اول تولد و مرگ یک نقطه بوده و بس! نقطه ای که فقط می تواند نقطه ی خوبی باشد! نه قراره دنیا رو تکون بده، نه آپولو هوا کنه، نه قراره خاموش بشه
فقط باید همون جا که هست و همون کاری رو که می کنه، درست انجام بده!

سلامم
بله

پرژین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:35

شاید کسى توى اسمون اون جا رو واسه شما نگه داشته

اونجا؟

منم برم منو بخورن ینی؟

رضا جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:40

سلام خوبی؟
فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دارم پول ندارم کارم ندارم دنبال کار میگردم پارتی ندارم هیچی دست خالی همه جا رفتم به همه رو انداختم کوچیک شدم 28سالمه یه پاپاسی هم ندارم نمیتونم ازدواج کنم نه میتونم مستقل بشم بنظرت تو این مملکت من باید چیکار کنم من فقط درس خوندم کاره دیگه ای هم بلد نیستم سرمایه هم ندارم وام اشتغال هم که هیچی دیگه واقعا خسته کنندس


اگر یه مدت بری یه جا مجانی برای کارآموزی کار کنی بعدش هم سابقه داری و هم می تونی کار پیدا کنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد