پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

این هفته ی سخت

یه آقای آبدارچی خوش ذوقی تو اینستاگرام یه صفحه داره و از روزانه هاش می نویسه و یه بند سلفی های خوشحال می زاره، تازه ازدواج کرده و  آبدارچی یه شرکت بزرگه و در این اثنا داره درس می خونه تا دیپلم بگیره و این روزام فک کنم روزای امتحانشه.

خوب این آدم برای من دقیقا نمونه یه آدم پر تلاشه و که به نظرم موفق هم میشه، مثل این آدمایی که تو کلاس معلما بهشون می گن شما آینده ت روشنه!

حالا امروز یه پست گذاشته و  تو ازدحام و شلوغی وحشتناک مترو سلفی گرفته و یه لبخند پت و پهنم رو لباش جا خوش کرده، تو کپشنش هم عذر خواهی کرده از جماعتی که بی اجازه عکسشونو گذاشته البته  (بنده خدا به طرز خوشایندی می فهمه) و خلاصه درباره هفته ی سخت پیش روش  نوشنته.

به مقدسات اگر این پست ایشون رو ندیده بودم اصلا یادم نبود که چه هفته   پیش رو دارم.

برنامه های هفته ی پیش رو به این قرار است:

جعبه کردن وسایل خونه روزنامه پیچی و کارتن کردن و جمع و جور

قرار با صاحب خونه برای گرفتن یک سوم پول پیش

کلاس یکشنبه رو که میرم

و اولین جلسه از دوره Art  mba   که با یک هزینه ی گزاف قراره شرکت کنم و بعد از دو جلسه سمینار حالا جلسه ی اولش این هفته برگزار میشه اونم دو روز تا 9 شب!

خونه جدید رو قولنامه کنم و هماهنگی واسه کف و لمینیت وموکت و  اینا

د راین اثنا هر روز سرکارم

و سخت ترین قسمت هفته تسویه کردن با صاحب خونه ی سابقه که دیروز اومده بود خونه و هیچ به نظر شبیه ادمایی که بی دردسر پول ادمو می دن نبود! 

این بود شرح هفته ی پیش رو! و خدا می داند که می نویسم تا استرس و اضطرابم کم بشود از بس که نگرانم 

آخرش هم خودم را مثل دانه قهوه  ول میدهم در شکلات گرمی که به من حس امنیت می دهد و می دانم همه چیز به خوبی و خوشی به پایان می رسد و  توکل می کنم. . . چون کاری غیر این بلد نیستم


پ.ن:

1- کسی یه تخت شکسته ی قابل تعمیر لازم ن داره؟ با عرض 160؟ کاملا هم مجانی! اما باید تعمیر بشه.

2- کسی مقداری کتاب مذهبی طور تو مایه های شهید مطهری به علاوه  یه سری کتاب  دیگه . . . نمی خواد؟ اونم کاملا مجانی!

 3- کسی یه چراغ 206 سالم اما کارکرده لازم نداره؟  کاملا مجانی!

نظرات 22 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:01 http://meslehichkass.blogsky.com/

اگه نزدیکت بودم همه ی کتابات ماله من بود....

امیراباد شمالی
نزدیکی؟

سحر شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:59

خونه پیدا شد به سلامتی؟

بله

مهدی یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:51 http://dr.mehdi2973@yahoo.com

توکل به خدا....

سلامت باشید

م یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:47

سلام
البته که هفته پیش رو مثل هفته های پس رومون ! خواهد گذشت
منم اثاث کشی دارم
وسایل رو بگذار دم در سه سوت میبرندش
آخی امیر اباد شمالی
من خ 24 بودم

من نوزدهم
محله ی گوگولیه ایه

دوست یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:54

تو دیوار آگهی کن ارزون بدی میان میبرن. در حد ده بیست تومن. یمجانی هم میتونی آگهی کنی. دم در هم میشه گذاشت. خیریه ها هم بعضی هاشون میان میبرن.

اره احتمالا می دم برای خیریه

مارال یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:49 http://mypersonalnotes.persianblog.ir

لطفا آدرس اون آبدارچی خوش ذوق رو تو اینستا بگو . برای کتاب هم تو گوگل سرچ کن موسسه مهرگیتی اونا کتابها رو میگیرن و برای مناطق محروم میفرستن همه جور کتابی هم میگیرن .

http://instagram.com/kazem.aghlmand
اینه ادرس صفحه ش

بالیق دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:31 http://zendegiyebaliq1.blogfa.com

وای! امیر آباد شمالی! پروانه من هرچقدر از علاقه ام به این محله بگم کم گفتم... اصلا الان که اسمشو اینجا خوندم دور سرم پروانه ها دارن بال بال می زنن :)

من که رفتم که رفتم

Azar دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:33

Neveshtehashon sardhar az enerzhie mosbate, ay page u khososye?

؟

تیرداد دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:37

چه جالب.چند روز پیش دیدمش .چقدرم برام عجیب و جالب وبد.

عجیب چرا؟

سمیه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:32

خدارو شکر خونه پیدا کردین همش تو فکر شما بودم که خونه رو می خواین چیکار کنین به سلامتی و مبارکی ایشاالله یه روز یه خوشگلشو می خرین

فک کنننن

مارال دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:48

خوشحالم خونه یافتی
دوست داشتی بنویس چند گرفتی با جای خودم یه مقایسه ای بکنم

50 رهن
500 اجاره

اذر دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:19

پروانه جون چون دیر به دیر به وبلاگا سر میزنم میخواستم ببینم اگه پیجتون تو اینستاگرام خصوصی نیست فالوتون کنم؟

خصوصیه اما شما فالو کن
پیج نقاشی هام پابلیکه

مارال دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:04

اوه پس حتما خونه بزرگ و خیلی مدرنی باید باشه با این قیمت


نه عزیزم
خونه ی قدیمی ای
به گمونم آمار قیمت دستت نیست

مارال دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:53

اخه تو اکباتان و بلوار فردوس با 20ماهی 900 یه بالای 50 خوب و تمیز پیدا میشه.حتما امیرآباد خیلی گرونتره

احتمالا

اویشن دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:24

من خیلی اتفاقی تو اینستا پیداتون کردم و عکس های خونه قبلیتون رو دیدم خیلی جالب بود ، اون گل ها آجرهای بهمنی ، خیلی دلم میخاد بدونم این خونه رو چجوری میچینید ، راستی حال گل ها چطوره

عزیزم.ممنون از لطفت
حال گلها خوبه
اون خونه هم جای گل داره شکر خدا

شیوا سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:42

مبارکت باشه عزیزم. خونه بچگی من اونجاست. خیابون چهاردهم. بعضی وقتا واسه تجدید خاطره می رم یه گشتی می زنم اون دور و بر. جای خوبیه

جدی؟
بیا اطلاعات جاهای کلیدی شو بده

آبی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:28

سلام، میگما حالا که شکر خدا خونه پیدا کردی و اون هفته سخت هم گذشت و چیزهای قدیمی رو داری آب میکنی. جون من بیا و مردونگی کن و اون گچهای نقاشی شده پای قبلن شکسته رو بده به من. مگه چی میشه، عوضش منم هی برات توی فضای مجازی تبلیغ میکنم. خدا رو چی دیدی یه وقت تصمیم گرفتی نماینده بشی. انوقت این تبلیغ ها بدردت میخوره

کاش زودتر گفته بودی
چندوقت پیش ریختمش دور

شیوا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:02

از سالهای کودکی من خیلی گذشته

عزیزم
سلامت باشی همیشه

گلابتون بانو دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:25 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

اتفاقا منم چند روز پیش به این صفحه برخوردم و کلی برام جالب بود!

نگران نباش دختر! تو قوی تر از این حرفایی! این دفعه هم مثل دفعه قبل همه چی به خیر و خوشی تموم میشه. مطمین باش! کمک خواستی ما در خدمتیم. ما یعنی من و گل پسر و خانم کوچولو!

عزیزم
سلامت باشی

مارال چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 http://mypersonalnotes.persianblog.ir

مرسی خانم نون

عاطفه جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:48

سلام میتونید تخت و کتاب را هدیه بدید به مجموعه خیریه طلوع ، برای بی خانمانها جا و خوراک ایجاد میکنن ، جدیدا زنونه هم دارن افتتاح میکنن ، خودشون میان میبرن و رسید میدن .
http://www.toloo.org/

رسیدن شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:09

سلام پروانه جون خوبی عزیزم . مدتهاست از هم خبر نداریم . البته من سرکی میزنم اما شما نمیای . چقدر خوبه که مستقل و تنها زندگی میکنی آرزوی منه این تنهایی و استقلال . ایشالا که خونه جدید خیر و برکت بیشتری تو زندگیت داشته باشه برات .

عزیز دلمی
آدرستو نزاشتی چرا پس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد