پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

روز نوشت

بعد از یک هفته استعلاجی و نه روز خوابیدن در خانه امروز اولین روز کاری بعد از این مدت است.

چندتا بلای همزمان هم به سر خودم آوردم تا کلکسیونم کامل شود

آمدم آب بریزم در کیسه ی آب جوش تعادلم به هم ریخت و دستم را سوزاندم، آمدم زمین نیفتم که با مخ رفتم تو دیوار. آمدم پیاده روی کنم که عضله ی ساق پایم گرفت و حالا شل هم  می زنم

:)))

خوب خنده دار هم هست البته! سوختگی دستم هم زیاد نبود اما به شدت عمیق بود و سرانجام مرا به این نتیجه رساند که در هر نوع سوختگی ای نباید بگذارید پوست تاول بترکد چون اوضاع رو به وخامت و چرک کردن و  . . . می رسد.

از گذر این روزگار همین بس که من از خانه ماندن بسیار کیف و حض بصر برده ام و تماشای آن برف پاییزی پشت شیشه زیر رختخواب کم از صبح پادشاهی نبود. مخصوصا که یک دیگ روی بخاری قل و قل و قل می جوشید و سوپ داغی را فراهم می کرد که طعم و بویش جان افزا بود.

بعدترش هم بعد از سال های سال که به صورت مسمتر هر روز سرکار می روم ایت تعطیلات اجباری یک طوری بود انگار که کسی دستم را گرفت و پشت پنجره ای را که هر روز از کنارش رد می شوم را نشانم داد

این چند روز را ادم واری رفته ام پیاده روی و هیمن گرفتگی ساق پایم به یقین سند این مدعاست

راستی پنا را فروختم. ماشین کوچولو را عصر پنج شنبه آگهی کردم و صبح جمعه به فروش رفت و گویا ارزان داده بودم که می ارزید به نشان دادن ماشین به بیشمار مشتری در ازای بهای بیشتر سخت تر بود انگار

حالا بعد از این تعطیلات طولانی بدون ماشین حس میکنم زندگی جدیدی را شروع کرده ام .

امیدوارم در این روزهای جدید که می خواهم درست تر زندگی کنم حداقل نوشتنش هم بیشتر باشد.یک چیزی مثل نمک  که مزه ی غذا است

نظرات 11 + ارسال نظر
. یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:11 http://secret-sorrow.blogsky.com

خسته نباشید :))

سلامت باشید

پریسا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 http://parisabz.blogsky.com

سلام
در مورد بعد از کلی وقت بازگشتن به محل کار و بی ماشین بودن در روز اول شبیه هم هستیم. افسوس که ما اینجا برف نداشتیم. امیدوارم هرچه زودتر خوبِ خوب بشید.

جدی ها
چقدر اتفاق مشترککک

غریبه یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:43

یک چیزی مثل نمک که مزه ی غذاست
عجب جمله ای دختر
پس تعطیلات اجباری استعلاجی چندان بد هم نبوده
پنا هم کاش بشود پناه صاحب جدیدش
و روزی پلاله ی شجاع قهرمان ما بنشیند پشت فرمان ماشین گران تومنی خارجکی عروسکش!

ای جووووووونم
شاسی بلندددددد با سان روف مثلا؟

soheyla یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 19:20

پ پر بلا بدور خانم انشاله زود بهتر بشی خوشگل خانم مراقب خودت باش

سهیلا جونم کجایی

جواهربازار یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 20:55 http://bazarjavaher.rozblog.com/

پس این چندوقت که میومدیم و میرفتیم داشتیم ناخواسته از بیمار عیادت میکردیم و باید صبر کرد دید اون دنیا چقدر واسمون ثواب نوشتن. :)

ان شاء الله که همیشه سلامت باشید و همیشه رایحه غذای گرم در خانه جاری و ساری باشه.

سایه فاطمه زهرا سلام الله علیها همواره بر سرتان.

اره دقیقا کلی ثوا ب کردین

م دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:00

سلام
مثل خورشید یلدا
دوباره زاده شده ای
تقارن جالبی است

باید به مناسبتش انار پاره کنم

ح مثل .. دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:40

سلام پروانه جانم . خوبی بهتری . امیدوارم رفع کسالت شده باشه . هر چی خیر و سلامتی نصیبت بشه . خوش باشی.

مرسی عزیزکم

جواهربازار دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 http://bazarjavaher.rozblog.com/

http://photos02.wisgoon.com/media/pin/photos02/images/o/2015/11/1/19/1446394457583390.jpg

لطفا در نظرسنجی جواهر بازار هم شرکت کنید. ممنون

ای نمککک
کو نظر نجی؟

فیلسوف ناشناس سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:52

سلام
مدتی که نبودم چه بلایایی بر سر شما نازل شده !
(میگویند خدا نکنه و بلا به دور رو باهم ترکیب کرده اند و حالا میگن: خدا به دور !)

البته بودم و هر روز پست های شما را هم می دیدم ولی مثل خرس های قطبی
که در فصل سرما به خواب زمستانی فرو می روند ، دچار یک مرحله کمبود انرژی هستم
توان گذاشتن یک کامنت را هم نداشتم (حدس بزنید در محل کار ، چطور کار میکنم!)

امیدوارم هرچه زودتر بهتر شوید
(ورزش ملایم را فراموش نکنید)

سلام
ممنون دوست عزیزم
خداروشکر خوبه حال و روزم

جواهربازار چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:40 http://bazarjavaher.rozblog.com/

نظرسنجی گوشه سمت راست وبلاگه. ممنون میشم پیشنهادی هم داشتین بگین.

خوشگل بودن
نظر دادددم

بانوی سپید شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:31 http://arezohayesepidam.persianblog.ir/

ای بابا این مدت همش توفیق اجباری خونه بودی که!
حالا ماشینتو چرا فرختی؟

ماشینو خیلی وقته فروختم
پراید دوست نمی داشتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد