پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

مادرش هم پشت سرشان می آمد

پدر در حالی که زیر باران آرام آرام قدم بر می داشت می گفت

 برید کنار! برید کنار!  دخترم کفش خریده

و عقب تر دخترک نوپا با کفش های نو محتاتانه قدم بر می داشت . . .

نظرات 3 + ارسال نظر
مهفام یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:29

ای جانم، دیدنش هم یکی از قشنگترین حسهای دنیاست، چه برسه مامان این دختر باشی...

آخ اگه بدونی
چه حس خوبی داشت دیدن اون دختر کوچولو زیر بارون

پریسا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:38

پروانه جان من خودم مادر یکی و نصفی دخترم!
اما یه خواهرزاده دارم که کیلومترها و ساعت ها از من دوره، یه عشق کوچولوی 8 ماهه که مدام به یادشم و می گم کی می شه بیاد تا بتونم خاله/مادرانه های وجودم رو خرجش کنم.
از چیله جانت لذت ببر. دخترک من زیباترین لحظه هاش رو با خاله مهربانش گذروند، تو آغوش خاله جونش بزرگ شد و عشق گرفت.
لذت ببر از این بودن... خدا هردوتون رو برای هم حفظ کنه.

عزیزم
راست می گن جنس محبت آدم ها فرق داره
انگار یه جایی هم تو دل ادم واسه محبت خاله ها خالیه که فقط خودشون پرش می کنن
ایشالله که جوجه ی شما هم زود بیاد تو بغل خاله

جواهربازار دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:04 http://bazarjavaher.rozblog.com/

http://files.facenama.com/i/attachments/1/1391797720280602_large.jpg

سرت سلامت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد