پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

غم گنانه . . .

گاهی وقت ها که هوا ابری می شود و قلمبه قلمبه ابرهای خاکستری آسمان دل ادم را می پیماید و جا نمی ماند برای روزنی که کورسوی آفتابی از لا لوهایش بیاید داخل باران سختی باریدن می گیرد. میزان بارش و شدت آن به قدری است که متکای آدم را هم مرطوب و خیس می کند و راه نفس را از طریق بینی مسدود نموده و هق هق جاری می شود و اب شور و لزجی هم از سوراخ های بینی روان می شود.

این جور وقت ها همه چیز به سمتی پیش می رود که  مجراهای بیشتری برای روان شدن سیلاب اشک جاری بسازد تا سیل راه بیفتد و جریانی مثل سیفون توالت ایجاد شود و تپه های لجن آلود و کثافت را که از هر سمتی  آدم را احاطه کرده است را بشوید و ببرد در خلا، ببرد به قهقهرا یا شاید جایی که مثل آیینه دق جلو چشم هایت نباشد

یکبار برای کسی درد دل کردم، برایش اعتراف کردم و از آنچه که رخ داده بود نادمانه حرف زدم و عذر خواهی کردم اگر جانب انصاف را نگه نداشته بودم

حاصلش شد یک پست سر در وبلاگش! 

دیروز که باران بارید همه چیز را با خودش شست و برد

و من می ترسم حرف بزنم، میترسم درد دل کنم و مثل الهام که ساعت ها می نشیند و راز دل فاش میکند، می ترسم از غصه های بزرگی حرف بزنم که در دلم چنگ می اندازند

از کسی که هزار بار انتظارش را کشیده بودم و هر بار به گشایشی سراغم امد

از طعنه های کلفتی که مثل تصادف ماشین ناگهان آدم را پرت می کند تو جوب خیابان، تو جوی های چرک خیابانی که کسی دستت را نگیرد

باران که می بارد به یاد می آوری که باید چتر می آوردی

و تو بی خیال

بی چتر

بی گرما

در حجمه ی سیل آسای همه روزهای بر باد رفته 


 


نظرات 6 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 19:42

):
):
چرا این روزا اینطوریه؟؟؟
منم همش زاااااار میزنم.
اونقدر بی حوصله ام که میگم خدا بسه,میخوام بیام پیشت که محکم محکم بغلم کنی...

ای جانم
شاید مستعده برای بارش همه چیز
بغض و ابر و سرما و پاییز و . . .
خوب مگه ادم چقد طاقت داره

سارا... سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:08

پروانه عزیز سلام
فکر کنم هر زنی،هر زن حساسی که قلبش توی مشتشه از این روزا داشته باشه،اما ایمان دارم که روزی میاد که وقتی اینجا رو می خونم دلم می لرزه از عشق و شادی که تو تمام زندگیت جریان پیدا کرده،غم به دلت راه نده نازنین،خداوند همه ما رو در آغوش داره...
یه خواننده قدیمی

سلام سارا جان
نوشته ت مثل چراغ تو دلم روشن شد یهو . . .
سرت سلامت خانوم

فیلسوف ناشناس چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:09

خامشی به که ضمیر دل خویش
با کسی گفتن و گفتن که مگوی
(سعدی)

وای وای

مهسا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:15

بعضی وقت ها باید منتظر باران باشی، بعد همه چیزهایی که قلمبه شده روی دلت رو، با صدای بلند و بدون ترس و بدون خجالت و .... به خود بارون بگی.

بارون فقط می باره، مهربونه نگاهت میکنه و میباره، بغلت میکنه و میباره، مهربون مهربون.....

دفعه بعد هم که میاد بهت سربزنه، هیچی یادش نمونده، یا یادش مونده و اصلا بروت نمیاره چی بهش گفتی

بارون خیلی مهربونه، آدم هایی که مثل بارونن، خیلی تعدادشون کمه......

کاملا
شیرین و مهربون
. . .

مخمور چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 19:27 http://mastoori.blogfa.com

تسلام
ودر این لحطات سخت جز اغوش خوبان درگاهش هیچ پناهی امن نیست
زنگ می زنم به حرم سلطان توس و یک دل سیرم می گویم هر انچه نمی توان حتی با محرم ترین دوستان گفت . دوستی که هیچ گاه هیچ کدان از اعترافهایم را به رویم نیاورده است
اخرین باری که در اغوشش بودم زیر لب نام تک تک دوستانم را که می گفتم یک ان خجالت کشیدم که یک لیست در دست گرفته ام و هی می گویم اقا فلانی این جور شود اقا بهمانی ان طور شود . پس عشق بی چشمداشت کجاست؟ اما همان لحطه کسی در گوشم گفت مگر جز این جا پناه و محرم دیگری سراغ داری ؟ اگر داری برو همانجا

سلام ملیحه ی نازنین
ممنون از این حجم مهربونیت و حس خوبت و دل مهربونت
خوشحالم می کنی با بودنت
:)))

جواهربازار پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 http://bazarjavaher.rozblog.com/

http://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu3353.jpg

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد