پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بازگشت به زندگی عادی . . .


بعد از مدتی نزدیک بر دو ماه امروز پزشکان معالج گفتند حاچ آقا در صحت و سلامت کامل به سر می برد و با اندک مراقبت های دارویی و پرهیزهای دارویی می تواند زندگی عادی اش را داشته باشد.

دیروز بعد  از مدت ها حاج اقا و حاج خانوم را سوار کردم بردم دردر! و بابا با پاهای خودش تا دم در آمد 

چند باری که تمرینی تا دم در رفته بود خوب راهش انداخته بود.

بعدش هم رفتیم و تو شهر گشتیم و انبه و جوراب و آب میوه خریدیم. البته به مناسبت ماه رمضان نشد برویم همان کبابی اسمی محل مان که آرزویم بود

حالا بابا میرود خانه شان

یک طور شادی زاید الوصفی دارم.

کمی عذاب وجدان هم  که از رفتن پدر خوشحالم اما برگشتن همه چیز به حالت عادی بهترین اتفاقی است که برای هر کداممان می تواند بیفتد

خواهر می خواست همین امروز از راه رفتن پیش دکتر بابا را ببرد خانه، من پیشنهاد یک شب آخری را دادم که خیالم راحت شود و خود بابا تصمیم بگیرد به رفتن

حالا هی خوشحال می شوم

دو ماه پرماجرایی را پشت سر گذاشتم

خیلی پرماجرا

بعضی ها یار بودند و بعضی ها بار. بعضی ها مرحم شدند و بعضی ها سوهان! بعضی ها آمدند و ماندند و بعضی ها سکوت کردند . . .

سر خوشم

خدایا شکرت

دلم می خواهد بیفتم در آغوشت و غرق بشوم مثل دانه ی شکلات در لیوان شیر . . .


نظرات 38 + ارسال نظر
مهندس جنین شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:19 http://jenin.blogsky.com

خدایا شکرت.

رها آفرینش شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:42 http://rahadargandomzar.blogsky.com

خدا رو شکر عزیزم...چقدر از خوشحالیت شاد شدم....همیشه سلامت و تندرست و دلشاد باشید الهی

ممنون رهای عزیزم
سلامت باشی همیشه

ماندانا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:58

سلام
خدا رو شکر که خبر سلامتى حاج آقا رو شنیدیم
اصلاً هم عذاب وجدان نداشته باش همه ى ما وقتى روال زندگیمون با حضور دیگران حتى عزیز ترین هامون عوض مى شه از اینکه به وضعیت استیبل سابق بر مى گردیم احساس آرامش مى کنیم

اوهوم. برگشتن به وضع عادی همیشه سرشار از آرامشههههه
ممنون عزیزکم

kamshin شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:19 http://www.kamsin.blog.ir

تبریک می گم دختر گل
انشالله بیشتر بهشون سر بزنی و با قلب و آغوش باز ازت استقبال بشه. کاش سیگار را بوسیده باشه و کنار گذاشته باشه تا شیرینی صحت و سلامت موندگار باشه.
دستت درد نکنه ....
خانوم خوشگل و هنرمند که بزرگی هنر قلبش از دستش بیشتره.

عزیزم
راستش خیلی خیلی کم شده مصرفش
تقریبا کلا نمی کشه
ممنون دوستم

آفرین شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:53

mahee شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:56 http://gahnegar.blogsky.com

خدارو به اندازه خودش شکررررر

ته نداره اندازه ش

y zan شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:14

khoda ro sho0o0kr

نازنین شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:31 http://zendegiroozmare.blogsky.com

خدارو شکر همیشه شاد باشی

سلامت باشی عزیزم

دوشیزه الیزه شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:48

چه خبر خوبی
چه شادی دل انگیزی ،از ته قلبم ارزو میکنم همیشه لبخند شیرین روی لبهات باشه

ممنون الیزه جون

عادله شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:51 http://kazieh.com

سلام پروانه جان
خسته نباشی٬ روزهای سختی رو داشتی٬‌امیدوارم روزهایی که پیش رو داری پر از شادی و آرامش باشن برات

ممنون عزیزم
به امید روزهای خوب
برای همه مون

نوا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:32

الحمدلله
شکرخدا

دختر گل مهربان دختر انشاالله همه اش ازخبرای خوب بنویسی
میدونی تواین مجازستان خیلیا میان ومینویسن ولی بعضیا دل ادم را میبرن وقتی غم دارن وقتی خیلی شادن وقتی سردرگم هستن ادم راهمراه میکنن شما ازین گروهی وواقعا الان ازته دل خوشحالم وشاکرم که یکی زحمتاش نتیجه داده سلامتی پدرش برگشته والحمدلله همه چی روال عادی گرفته
افرین برتو

مرسی نوای عزیزم

شیوا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:21

به سلامتی عزیزم خدا رو شکر ایشالا دیگه سلامتی ازتون دور نشه و عین آدامس بچسبه بهتون

عزیزم
عینههههههههه آدامس

ح مثل حسرت یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 http://http://rozaneeh.blogsky.com/

سلام پروانه جان تبریک میگم سربلند بیرون اومدی و پای پدرت نشستی و ازش مراقبت کردی خدا بهت سلامتی و اقبال خوب بده مرتب پیگیر پست هات بودم قبل از انقراض بلاگفا با نام روزانه های تلخ من بهت سر میزدم البته شما هیچوقت به خونه من سری نزدی اما من دوس داشتم که اینجا بیام . بهرحال تندرست باشی.

ممنون عزیزم
لطف داری
من واقعا خیلی وقته که دیگه مثل قدیما وبلاگ نمی خونم و به جایی سر نزدم
دلخور نشی ازم

lمهری یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:39

عزیزم خسته نباشی فراوون حالا هی پدر ومادرا غش وضعف کنن واسه گل پسراشون کاکل بسراشون ولی این دخترا هستن که در هرشرایطی بهتریینن واسه پدر ومادراشون زنده وپاینده باشی بانو

های های های
حاج آقا هنوزم تخم دو زرده اش پسرشه
من ایرادی نمی گیرم
خوب کل تاریخ زندگی ش این چنینی بودن

آزاده یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:20

خوشحالم برات .دیگه برو سر کار لطفا

عزیزم
من که سرکار میومدم بانو

مینا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:41

خیلی جالبه - پست اخری این ولاگ رو بخون . انگاری اشتی جون برای تو دعا کرده : اللهم انی اسئلک....

همه تون هم از جلوی چشمم رد شدید و جالبه وقتی داشتم دعا میکردم، همه اش اسم پروانه می اومد جلوی ذهنم. حالا نمیدونم اسم کدومتون پروانه است. در هر حال من براش دعا کردم! http://ashtiashti.persianblog.ir/post/569/

عزیزممممم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خورشید یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:56

سلام.
خدا رو صدهزار مرتبه شکر.خدا رو شکر که از عملکرد خودت توی این مدت راضی بودی.
ان شالله عاقبت بخیری همه پدرها و مادرهای عزیز

عزیزم
ممنون خورشید خانوم

سعیده( مامان ارین) یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:57

خدا رو شکر. واقعا خدا رو شکر. ان شالله سایه پدر مستدام باشه.

مرسی یعیده جون

تمشک یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 http://mahbubedelam.blogsky.com/

خدا قوت خانومی

سلامت باشی

مهسا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:28

خیلی خوشحال شدم پروانه جان.انشااله سلامت باشن و دخترهای گل گلیش هم خیالشون راحت.

مرسی مهسا جونم

ساره یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:12

خدا رو شکر. خسته نباشید. مریض داری اونم از یه عزیز واقعا کار سختیه. ایسالا همیشه همتون سلامت و شاد باشید و سایه پدر به سلامتی بالا سرتون باشه

ممنون ساره جون
ایشالله همه مریضا لباس عتفیت بپوشن

لیلا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:09

خدارو هزار مرتبه شکر
انشالا همیشه خبر سلامتی خودت و عزیزانت رو بدی

مرسی لیلای عزیزم
سلامت و سربلند باشی همیشه

دنیا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:56

شکلات
چه خوب

غریبه یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:38

هووووووووووووم
یک نفس راحت و یک الهی شکر گفتم.

سلامت باشی نازنینم

بانو سرن یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:51 http://serendarsokoot.blogsky.com/

خدا رو شکر و به سلامتی. سایه شون مستدام.

مرسی مامان کونوسچه
قربون مهربونی هات

سوزان یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:04 http://lovewithoutlove.blogsky.com/

خوشحالم .خدا رو شکر ... سلامت باشن الهی

مرسی سوزان عزیزم

رویای58 دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:23

هزاران مرتبه شکر

سلامت باشی عزیزم

خاطرات دزیره دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 http://desire7777.blogsky.com/

خدارو شکر پروانه جان که بخیر گذشت خداقوت نازگل بابا

ممنون عزیزم

کیوی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:20

تمام بدنم پر شد از شادی پروانه....
احساس خوبی که داری و تلاشی که برای بهبود بابا کردی ستودنیست
خداروشاکرم که هم حال بابا خوبه
هم حال تو
عزیزمممم

عزیزم
سلامت باشی

شادی فرداها دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:54

اشک شوق حلقه زد توی چشمم
خدایا شکرت به خاطر دل شاد پروانه

مرسی عزیززمم

دخترچه دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:28

خدا را شکر. این خبر واقعا خوشحالم کرد...

عزیزدلم

مشتاق دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:26

خدا رو شکر
به سلامتی عزیزم

مرسی عزیزم

خورشید دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:39

خواننده خاموشت هستم عزیزم.. از صمیم قلبم خوشحالم که پدرتون سلامتی شو به دست آورده... پدر من سال پیش توی تصادف فوت کرد و وقتی از بیمارستان می گفتی میتونستم تصور کنم که چقدر همه چیز برات سخت و دردناکه اما راستش نمی دونستم چی بگم و اصلا باید چیزی بگم یا نه....

در هر حال خدا پدرت رو سلامت نگه داره و مادرت رو غرق رحمت کنه و به جبران تمام سختی هایی که کشیدی امیدوارم یه اتفاق خوب و عالی در زندگیت بیفته... یک عشق، یک کار خوب، یک مسافرت عالی و ... هر چی که دوست داری و به صلاحته.

مرسی خورشید عزیززززم

حسابدار خسته سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:56

رفىق جانم سلام
بعد از مدتها ىک خبر خوش شنىدم, الهى شکر
همىشه شادىهاىت را ببىنىم
ىا على

سلام رفیق جان
ممنون عزیزم
سلامت باشی

Maryam چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:39

بروانه بانوی عزیز،خداروشکر،،،هزارن بار شکر

سلامت باشی مریم جان

سراب جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:53

براى بابا و براى آرامش تو نگران بودم...با ترس میخوندمت که مبادا زبونم لال...
الان خوشحالم.از فرط خوشحالى روشن شدم...مبارک باشه

مرسی عزیزم

گنجشک دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:34 http://gonjeshk.blogsky.com

خداروشکرخداروشکر عزیزم

مریم گلی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:42

خدایا شکر
زحمات تو این وسط قابل تقدیر وجبران ناپذیر بود
واقعا متشکرم

عزیز ذلم تویی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد