پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

زنی در دور دست ها

وسط خواب و بیداری، هوشیاری و اغما و هزیان صدا میزند

نازنین

نازنین

نازنین اینو بگیر

نازنین اینو ببر

نازنین بیا یه دقیقه

..

بارها و بارها

بیدار که میشود می‌پرسم بابا نازنین کیه؟

میگه دختر دایی م

دختر دایی ای که فقط اسمش به گوشم خورده بود




   پ.ن:


1- آیدای هزار و یک شب بعد از حصر یک ماهه بلاگفا در بلاگ اسکای به روز شد!


2- پریروزا بعد از خیلی وقت بالاخره یه کار نقاشی کردم!


نظرات 5 + ارسال نظر
ساره دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:00

الهی دلت بهاری باشه همیشه

قربونت عزیزکم

بهار دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:21

سلام از وبلاگ صحرا اومدم اینجا. امیدوارم پدرتون هرچه زودتر سلامتی کاملشونو بدست بیارن و برگردن خونه. در خصوص زخم بستر من شنیدم عسل طبیعی هرزخمی حتی زخم بسترو خوب میکنه به شرط اینکه واقعا طبیعی باشه. یکی از اقوام ما جراحی کرده بود و زخمش خوب نمیشد طوریکه عفونت کرده و دکتر قطع امید کرده بود از بهبودی زخم. با دوسه بار استفاده از عسل طبیعیه واقعی که از اردبیل براشون فرستاده بودن زخمشون خوبه خوب شد طوریکه دکتر از تعجب دهنش باز مونده بود. گفتم بهتون بگم که یک تحقیق و پرس و جو کنید شاید تونستید به لطف خدا درمانش کنید. شاد و سلامت باشید

ممنون بهار عزیزم
شکر خدا خیلی بهتر شده

مهناز سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:02

امیدوارم هرچه زودتر،خوب خوب شن
یاد کتاب بربادرفته افتادم،مادر اسکارلت که مدام پسرعموش فیلیپ رو صدا میکرد

دقیقا
اسرار آمیزه مغز آدم

سین سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:53

چقدر خوشحال شدم دیدم بالاخری یه خبری ازت شد... :)

سلامت باشی عزیزم

مهناز پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:42 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogsky.com

خیلی با سلیقه ای ... کارهات فوق العادست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد