پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

خوابم نمیبره

شادی را تا پیش از این،  این چنین در این حجم و وسعت و با.کیفیتی چنین محضوظ نچشیده بودم

ناگاه حجم ناهمواری که روی تخت افتاده بود و به اطراف عکس العملی نداشت، بدل شد به پدر

بدل شد به چشم هایی که میبیند و گوش هایی که می شنود

و حتا لب های که میتواند ببوسد

تمام تنم به لرزه میافتد از یادآوری اش

دیروز نهایت عکس العمل باز کردن چشم بود اما امروز خواهر میگفت جویده جویده سراغم را گرفته

یک حالی دارم... مثل کسی که معجزه ای را به چشم دیده باشد

مثل کسی که باز بستاند همه دارایی به تاراج رفته اش را از حرامیان

از امروز از ناشتایی درآمده و میتواند مایعات بخورد، برایش پوره سیب درست کرده ام با حریره ی سوپ و آب هویج

دلم میخواست مثل یک قالب یخ تکه ای از جانم را هم بیندازم داخل میکسر تا غذایش مقوی تر بشود...

خوابم نمیبرد

تا به حال این حجم شادی را در قلبم تجربه نکرده ام

نمیدانم چه شد

نمیدانم به استجابت دعای کدام قلبی ، شیشه ی عمر ش نشکاندی...را وقتی که روی سنگ افتاده بود

خوابم نمیبرد

از شعف و شور

و هنوز هم باورم نمیشود آنچه امروز دیده ام را و هی دوباره تکرارش میکنم تا دوباره غرقه اش بشوم

خدایا شکر

خدایا هزاران بار شکر

هزار بار شکر

پزشکانش قول داده اند تا چند روز دیگر از آی سی یو وارد بخش میشود

آن قلب های روان که آب رفته را به کاسه برگرداندند... خدا نصیبتان شود الهی...


نظرات 64 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:08 http://weroniika.blogfa.com/

الهی شکر
با تمام وجودم خوشحال شدم
انشاءالله هم روز به روز بهتر می شن

lمهری سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:41

عزیزم از خوشحالیت خوشحالم خدا را هزار بار شکر

m.e سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:06

الهی شکرررررررر.

آزاده سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:45

خدا رو شکر .امروز تو راه اداره یادت افتادم .روزهای سختی رو گذروندی .تجربه کردم می دونم چقدر سخته دارم گریه می کنم .به امید اینکه همیشه سلامت وشاد باشی.

الهام ب سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:08

الهی شکر....

شیوا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:09

هورااااااا

خاطرات دزیره سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:36

اشک شادی از چشمام سرازیر شد خدارو شکر صد هزار بار خدارو شکر پروانه جان

سیمین سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:54

خدا رو هزار بار شکر پروانه جان.منم خیلی خوشحال شدم حال پدر نازنینت بهتر شده انشاله که به زودی میاد خونه و دور هم جمع میشید. این دور روز خودم خیلی پریشان حال خودت بودم خیلی دعات کردم. الان حال منم بهتر شد بازم خدا رو شکر عزیزم

نونو سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:58

خدارو هزار بار شکر، چشمتون روشن :)

آذین سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 http://i64.blogsky.com/

خدایا هزااااار بار شکرررررر
نمیدونی چقدر نگرانت بودم. نگران خودت و پدرت. و چقدر الان از خوندن این پست خوشحال شدم.
الهی که همیشه همینطور دلت شاد باشه و همه ی عزیزات سلامت و شاد کنارت باشن :*

بهار شیراز سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 http://mahbobam46.blogfa.com/

الهی شکر ... خدا پدر را براتون حفظ کنه ... چقدر شاد شدم با خوندن این پست

آذر سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 http://kuchehdusti.blogfa.com

پروانه جون ما هم خوشحالیم خدا رو شکر. خدا رو شکر. امام علی عیدی ات رو داد. انشاله سالها سایشون بالای سرتون باشه

دخترچه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:55

خدایا شکرت...
خیلی خوشحال شدم. ان شاالله بهبودی کامل و سریع

آتی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:09

خدا رو شکررررررررر. خیلی خوشحال شدم. راستش جرات باز کزدن وبلاگت رو نداشتم

فیلسوف ناشناس سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:21

خوشحالیم ...

لیلیوم سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:35 http://bestnew.persianblog.ir

خدا رو شکر پروانه جون
ایشالله زودتر بیان خونه
مراقب خودت باش پروانه

شیوا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:03

چه خوب عزیزم. خیلی خوشحالم ولی شک نکن که دعا و انرژی مثبت خودت از همه موثرتر بوده. امیدوارم همیشه شاد باشی.

مهسا میم سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:14

من هم از خبر به این خوبی خوشحالم.
انشاا... تنشون سالم باشه و جمع تون گرم باشه بیشتر از همیشه.
از حال خوبت لذت ببر :)))

زهرا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:20

اخی خداروشکر ....خیلی از خوشحالیت خوشحل شدم

amine سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 http://www.donyayeman1.blogsky.com

از ته دلم برای پدرت دعا می کنم.. من تمام هجم ترس توی نوشته هاتو حس می کنم.. و این حس تلخ هنوز همراه منه... خدا سایه ی پدرهایمان را از سرمان کم نکند .
آمین

آفرین سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:59

خدا رو هزاران بار شکر!

ساناز گاهی روشن سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:01

خدا رو شکر ایشالله همیشه پدرتون سالم و سلامت باشن و سایشون روی سرتون.خیلی خوشحال شدم پروانه جان

دزیره سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:22 http://zendegidobare.blogsky.com/

خدارو صد هزار مرتبه شکر
براشون کلی دعا کرده بودم ....

شایا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:19

الهی شکرت

آنا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:44

خدا را صد بار شکر:-),بعنوان پزشکی که ای سی یو کار میکنه هر دفعه از خاطره ناگوار رفتن مادر نوشتی دلم دوبارگرفت,یکی از پرواز مادر و دگیری از حجم بی انصافی همراهان بیماران لاعلاج بدحال در حق پزشک
این بار که نوشتی انسفالوپاتی کبدی گفتم خدایااا سر بلندمان کن
خدا راشکر

م سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:10

خدا رو شکر عزیز دلم

آیگین سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:34

پروانه عزیز
خیلی خیلی کم واست کامنت گذاشتم تا حالا
از اون روزی که لاله گفت حال پدرت بده و بعد اومدم و خوندمت و هی اشک ریختم و هی خواستم بنویسم بلا به دور و هی نتونستم و گفتم خوب مثل یه تعارف میمونه و حوصله نداره و ته ته ته دللم یه جوری هم بود نمیتونستم چرا؟
امروز اما جای شکر گفتن داره و تبریک بهت
و اولین چیزی که یادم اومد ان بود که حتما برید با هم کباب بخورین
لقمه لقمه با عشق و انرژی و شادی ان شالله

Maryam سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:51

ارزو میکنم همیشه از ته دل بخندی نازنینم

سهیلا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:24

خداروشکر الاهی همیشه لبخند رو لبات باشه

حسام سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:54 http://joyayekar90.blogsky.com/

خدا را شکر.

مشتاق سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:26

خدا رو شکر عزیزم

Maha سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:49 http://haminkhobe. Blogfa. Com

خدارو هزاران بار شکر
قطعا به قلب خودت نگاه کرده و معجزه فرستاده

بانو سرن سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 19:20 http://banooseren.blogfa.com/

چند روز بود نت نداشتیم و چه خوب که الان اومدم و خبر خوب دیدم. خدا رو شکر پروانه

نیزار سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 19:37 http://http://neyzar.blogfa.com/

با انکه مدتی است وبلاگت را می خوانم اولین بار است برایت می نویسم: برای پدرت دعا می کنم اگه قابل باشم.
من نوشته های زیبای شما رو می خونم:
وقتی که دلم یه چیزی می خواد و هیچی نیست؛
وقتی دلم از به اصطلاح آدم های خیلی خوب می گیره
و وقتی دلم می خواد یه دوستی داشته باشم که خیلی بفهمه.
ممنونم

بهار سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 20:49 http://badazinsalha.blogfa.com/

خیلی خوشحال شدم پروانه جون....خدایا شکرت که پدر پروانه رو بهش برگردوندی....انشالا صحیح و سالم سالهای سال کنارتون باشن

maryam سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 21:29

خدارو شکر که حالشون بهتر شده پروانه جان
هم وقتی از حال بدشون گفتی گریه کردم, هم الان از خوشحالی. خداکنه هرچه زودتر به خونه برگردند پدر عزیزتر از جانت

نوا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:09

لحمدلله شکر شکر وهزارتاشکر
هیچی شیرین تر از این برای دختر نیست
انشاالله همینطور روند بهبودی پیش بره
همه نیاز دخترانه ات به وجود پدر را توی ابمیوه هابریز پدرت حس میکنه وزود زود خوب میشه

شیرین چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:20

پروانه عزیزم چقدر از خوشحالیت خوشحال شدم .. الهی هزرارن هزار بار شکر ..الهی که خیلی خیلی زود حالشون بهتر بشه برگردن خونه

fateme چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:20

خدا رو هزاران هزار بار شکر...
انشاا...تموم بیمارا شفا پیدا کنن تو این ماه عزیز

کامشین چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:24 http://www.kamsin.blog.ir

خدا راشکر
پروانه خانوم مهربون
انشالله که روزگار چهره خوش و طلائی اش را بهت نشون بده.
قدر دل مهربونت را بدون.

مینا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:31

وایی دیدی گفتم ???
دیدی گفتم میای مینویسی بابا خوب شد??

الهی شکرر هزار هزااار بار شکر

مهسا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:49

خداروشکر دترجانم.خیلی خیلی خوشحال شدم.

غریبه چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:30

خدارو صد هزار مرتبه شکر
هر بار وبلاگتو با ترس باز میکردم
نکنه....
نکنه....
لباس عافیت بپوشن انشاالله

ساره چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:53

خدا رو شکر. امیدوارم همیشه بخندین

مخمور چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 http://masti0mastoori.blogfa.com

شکرا لله
شکراً لله
شکرا ً لله
شکرا ً لله بععد ما احصی به ( شکر و حمد خداوندی بعددی که قابل شمارش نیست )

افسون چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:15

خدارا شکر.صدهزار مرتبه خدارا شکر.
چقدر خوشحالم که اوضاع آرام است و حال همه خوب...
مراقب خودت هم باش.

گل رز چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:15

خداروهزاران بارشکرشکر

Aida چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:46

kheyli khoshhaalam barat, pedar man 2 saale pish raft ICU va hichvaght barnagasht harvaght az joloye bimarestan rad misham miram bala va be un ghesmat sar mizanam hanum fekr hes mikonam unja jaash gzashtam...az daghayeghe budan bahash haz bebar va behtarinhaa nasibetaan

عزیزم
خدا رحمت کنه پدرتو

بهار پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:15

سلام.خدا رو شکر که خوبن.عزیزم چقدرغلط املایی داری همیشه. محظوظ درسته.چند تا هم تو چند پست قبل داشتی.

هدیه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:12

خدا روشکر. تبریک می گم. از احساس شور و شوقی که پشت کلماتت بود منم گریمگرفت چه برسه به خودت پروانه جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد