پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

چشماشو باز کرده . . .


حال بابا بهتر است 

هنوز ندیده امش اما خواهر میگوید بریده بریده کلمه هایی نامفهومی می گوید که لای یکی از آن ها اسم من هم بوده . . .

پروانه کجاست؟


پ.ن:

کامنتا رو بی پاسخ تایید می کنم و امیدوارم ناراحت نشید. همه کامنتا رو خوندم و چند بار خوندم و ار لطف و همراهی تون ممنون


نظرات 21 + ارسال نظر
admin mu3ic دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:29 http://www.persianmu3ic.blogfa.com

سلام . وبلاگ بسیار زیبایی داری.

به ما هم سر بزن http://www.persianmu3ic.blogfa.com

نظر یاد نره!!!

آفرین دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:48

خدا رو هزاران بار شکر!
دعا می کنم به حق این روزهای عزیز شفای کامل بگیرند.
رجب ماه خداست. از خدا می خوام بهترین هدیه رو بهتون بده.

ممنون آفرین جان

fateme دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:57

خداروشکر...
انشاا... هرچه زودتر حالشون بهتر بشه و برگردن خونه عزیزم.

انشالله
ممنون عزیزم

niloofar دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:15

یک زن دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:41

وای وای پری تمام روزهایی که پشت در بیمارستان برای مادرم بودم جلوی چشمم رژه رفت ...
پری توکل کن فقط قرص و محکم باش خدا همیشه بهترینها رو برای بندگانش میخواد تو قوی هستی من مطمئنم ....... برای پدرت دعا میکنم اگر قابل باشم .... انشالله که خیلی زود بیای و بنویسی که هوشیاریش بالا رفته و بهتر شده .

ممنون بانو

k دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 19:12

امیدوارم به زودی خبر مرخصی از بیمارستان و سلامتی ایشون رو ازتون بشنویم.

انشالله

behnaz دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 20:36

Omidvaram har cheh zodtar ba pay khodeshoon bargardand khoneh, ghavi bash.

ممنون بهناز جان

سید علی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 21:01

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ

شیوا دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 21:52

خدا رو شککککر .

افسون دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:07

احساس بهتری دارم انگار نفسم بالا میاید.توی گروه ختم هفتاد حمد گرفته بودیم. نمیدانم چرا اینروزا حالم انقدر خراب بود.خدارو شکر.صد هزارمرتبه شکر که هوشیار شده اند.
به خودت چند ساعت استراحت بده و دعا کن.مطمئن باش خدا حواسش به تو هست.

گلابتون بانو دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:50 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خیلی خوشحالم از این بابت. انشاالله هر چه زودتر بهبود پیدا کنن.

مامان مریمی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:51

الهی شکر عزیزم .الهی همیشه آرامش داشته باشی ..

خورشید سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:00

سلام
ان شاءالله خدای مهربون توی این ماه مبارک دل بندش رو شاد بکنن.
شفای خیر همه مریضها ان شاءالله
خیلی خوشحال شدم خیلی زیاد چون این روزها رو گذروندم.

فرناز سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:16 http://new-sense.blogfa.com

همه ش منتظر خبر خوب بودم تا بیام و کامنت بذارم...خدا رو شکر... منتظر خبر بهتر و بهتر و بهتر هم هستیم پ:*

سین سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:17

خوشحالم که بهترن عزیزم :)

نوا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:42

خداراشکر
الحمدلله
امروز وقت ازان یه جای بی ربط کنار دریاچه خلیج فارس صدای ازان اومد اولین چیزی که تو فکرم اومد پدر شما بود ودل پلاله انشاالله که اروم باشین وپدر سلامت باشن

ماندانا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:30

خدا رو شکر پروانه جون
انشالله به زودى رخت عافیت به تن کنن

Somayeh سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:43

خدا را هزار بار شکر

رویای58 سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:12

هزاران بار شکر

نون.میم سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:50 http://charandneveshte.blogfa.com

چ خوب ک خدایی هست... خدایی هست ک قدرتش خیلی بیشتر از حدس و گمان های پزشکیه ..
خداروشکر ک تو انقدر پیش خدا عزیزی ک ترس هات تو گذشته جاموند و الان خوشحالی... خدا رو ب اندازه عظمت و بزرگیش شکر کنیم بازم کمه
چشمت روشن عزیزم رفتید کبابی جای ماروهم خالی کنیدا

مریم گلی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:54

همه دنیای نه تنها منی،دنیای بابا هم هستی

عززیززززززمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد