پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

همون لحظه از خواب بیدار شده بودم . . .


تب دارد

گریه میکند و میان گریه هایش می گوید ار شربت می ترسم (شربت تب بر را می گوید) 

به مادرش میگوید من خاله ام رو می خواهم

این میشود که می آید و کنار خوشبخت ترین خاله ی دنیا و تا صبح . . . آرام می خوابد

نظرات 6 + ارسال نظر
آفرین جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:50

خوشا به حال او و خاله اش که چنین دارایی های بزرگ و عزیزی دارند.
خدایا! برای همدیگر به عزت و سربلندی حفظشان کن. آمین

ممنون آفرین جان

بالیق جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 http://ww.zendegiyebaliq1.blogfa.com

چه عزیزِ دلی است این دختر

ناشناس جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:32

خوشا چیله و خاله ی بی مثالش ;(

سین یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:45

وبلاگت کامنت های منو میخوره...

اومدددددد
که این یکیو نخودد

افسون دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:16

آرووم کنار خاله ای خوابیده که قلبش تند میزده از خوشحالی اینکه چیله از تب بر میترسد ...

ای جونم دختر

مریم گلی پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:40

آخه این خانم عسل خانم ماست خاله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد