پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

برای شاد شدن کافیست

این عکس:




این خبر:

+




نظرات 22 + ارسال نظر
دختر خوب چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 http://goodgirl1393.blogfa.com/

بسی بسیار شاد شدم ... فزنده دوقلویم آرزوست ... اما نمیدانم چگونه؟!

ایشالله
شایدم شد

مریم گلی چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:05

پروانه خوبم چقد با بچه ها مهربانی وچقدر خوبی امیدوارم
یه ازدواج خوب وبعد هم بچه های خوبی خدا بهت بده
مثل خودت گل
خیلی دوست داریم

عزیزززز دلم

افسون چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:56

هییی!این همون چیله بلاست...خوش میگذره ها...

پ.ن:منم عااااشق دو قلو هام!!دو قلوی همسانِ دختر!

ایشاللللللللللللللللله

هدیه چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:56

چیله دا اش دو قلو داره؟ نگفته بودین!

نه
پسرخاله هاشن عزیزم

آبینه چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:31 http://minoo1382.blogfa.com

چه زودبزرگ شدن!تولدشان مبارک.

ممنون عزیزم
سه سال شد

سین چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:25

من خودتو که ندیدم اما خانومی که زحمت تحویل شال رو کشیدن و گفتن که خواهرتن، خیـــــــلی شبیه این دخمر فسقلی بودن! :)

عزیزم
مامانشو دیدی آخه

دزیره پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 http://zendegidobare.blogsky.com

این عکس چقدر شبیه عکسای قدیمی بود ....

به خاطر نورشه گمونم

میترا پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:45

چه خوش میگذره باهاشون
دیشب تولد برادرزادمو گرفتیم اونم 3سالشه نمی دونی چه ذوقی کرده بود چه آوازی می خوند و همه خانواده رو شاد کرده بود
خدایا شکرت واسه این شادیهایی که به ما هدیه میکنی

واقعا
بچه ها بزرگتیرن شیرینی زندگین

سین جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:30

الهی... من واقعا فکر کردم این عکس مال بچگی هاتون بوده!
پس این خوشگل خانوم چه کپی برابر اصلی شده!

اینقدر قدیمیه؟
نه بابا
عکسه ماله همین چند روز
عزیزم

سین جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:47

الهی... من واقعا فکر کردم این عکس مال بچگی هاتون بوده!
پس این خوشگل خانوم چه کپی برابر اصلی شده!

مرجان شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:46

واااای چیله س اون جیگر ؟
چرا تا حالا این دختر خانم قرتی رو نخوردین شما ؟

روزش چند وعده می خوریممممممممممممممممممممش

زحل شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:45

عزیزکم!!!چقد شیرین و دوست داشتنی
تولد این خوشگلا مبارک باشه انشا اله و همینطور تولد خودتون با چند روز تاخیر که امیدوارم ببخشید
ورودتون رو به دهه سی تبریک میگم و براتون روزگار سراسر شادی و خوشی به دوراز همه غم ها ارزو میکنم
انشا اله که صد ساله بشین یه بانوی هنرمند صد ساله با حال و خوشگل

ممنون زحل عزیز
:)

آیلین یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:03

سلام پروانه جون خوبی ؟
امشب بعد از ماهها وبتو باز کردم، اشک توی چشمهام جمع شد
این چند وقت که نبودم هیچ احوالمو پرسیدی ؟

عزیزم
سلام آیلین جان
خوبی عزیزم؟
چطوری
کجا بودی؟

غریبه دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:49

پلاله جانم؟
خوبی خانم؟

خوبم عزیزم

لیلی دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 http://880130.persianblog.ir/

تبریک و شادباش.
شهر موشها یکی از نوستالژیک های من بوده همیشه.اما فکر نکنم سری دوش همون حس سالهای قبلو برای من داشته باشه.

من که خیلییی منتظرم که بیاد

... سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:07

زنده باشن...
کلادوقلوها رو خیلی دوست دارم هرجا توهر سن سال وبا هر جنسیتی باشن چه همسان چه غیر همسان دوست دارم بهشون خیره بشم ونگاهشون کنم..
دوقلوهای شما همسان نیستن یکیشون ازاون یکی خوشگلتره ونازتره...

هر دو تاشون دلنشین و خواستنی ان
:)

مهتابی سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:06 http://madaranmag.ir

پروانه جونم هیچ می دونی غیبتت داره خیلی طولانی میشه دختر؟

عزیزم
یکم حال و حوصله ندارم فقط

سهیلا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 http://nanehadi.blogsky.com

سلام بر پروانه عزیز

دختر خوب پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:18 http://goodgirl1393.blogfa.com/

روزت مبارک [بوسه] ایشالا ساله دیگه روزه زن و بهت تبریک بگم [گل]


ممنون عزیزم

وینا جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:36

پلاله چرا نیستی؟

هستم
اما نمی نویسم
خودمم نمی دونم چرا

سین جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 21:45

خوبی پروانه جون؟ خوش میگذره؟ :)

ممنون عزیزم
هستم

بالیق سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:25 http://www.zendegiyebaliq1.blogfa.com

خدا هر سه تاشون رو حفظ کنه
این چیله رو باید قورت داد!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد