پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بهشت به تمام قد



نان سنگک خاش خاشی داغ

پنیر لیقوان

ریحان




شال خورشیدی میترا!



نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:30

هر کدوم از عناصر بالا به تنهایی یه طبقه از بهشت هستند.
نخطه سره خط!!

شکی توش نیستتتتتتتتتتتت

آذین چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:57 http://i64.blogsky.com/

اون نونه بربری داغ هم باشه عاااااااالیه!! نوش جونت خانوم هنرمند عزیز

من فقط خیالشو دارمممممم

دختر خوب چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:47 http://goodgirl1393.blogfa.com/

منم میخوام .... هم نان سنگک و پنیر لیقوان و ریحان
هم از این شالها :(

ای جان

هدیه جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:24

گردو جای ریحان! با یک لیوان چای داغ! به به

به بههههه

لیلا شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:17

کنار یک دوست و با یک دل خوش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد