پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

جای من کجاست؟


من نمی دانم

اینکه کجا می روم؟

یا اینکه کجا باید باشم؟

همینقدر میدانم که از اینجایی که هستم راضی نیستم . . .


نظرات 11 + ارسال نظر
غریبه شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:19

با تمام وجود اینیکی پستتو درک میکنم...
و این عدم رضایت خیلی فرسایشیه... خیلی....

بله
بیشتر این حس اضطراب جان کاهه

ساحل شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:46 http://http:/Sahel1065.blogfa.com

منم

سپیدار شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:45

خوب... از این بدتر اینه که از جایی که توش هستی راضی باشی، اما بدونی که به جای بدی میری. که من این وضع رو دارم. دلم میخواد زمانو متوقف کنم!

متاسفم

لیلا یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:40

من با شدت و حدت بیشتری این حس رو دارم ولی حتی توی دل خودم به زبون نمیارم
چون خیلی سخته توی این شرایط بخوام از ذهن و فکر و معنویاتم کمک بگیرم که خودمو راضی کنم.این نارضایتی دیگه جزئی از منه
انقدر این حرفت واسم ملموسه که نمیتونم بیشتر توضیح بدم

حس خوبی نیست . . و مخصوصا در دراز مدت

سهیلا یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:37

مثل من

متولد ماه مهر یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:30

عزیزم بعضی وقتها من فکر می کنم اصلا اگر جایی داشته باشیم.

سپیدار یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:57 http://www.zendegiesepidar.blogfa.com

منم اینطورم...فقط بلد نیستم بیانش کنم

شرایط خوبی نیست

افسون دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:35

مطمین باش خدا برات تو همون خونه ای که هستی یه ماموریت مهم گذاشته.پیداش کن و انجامش بده.اونوقت یه خونه میزی جلو!!خدا رو چه دیدی شاید تاست افتاد رد نردبوووون خدا رفتی تا نزدیکیای مقصد!!!!!ولی الان باید ماموریتتوانجام بدی...

نگاه جالبیه
باید ببینم چه کار باد کنم

مریم گلی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:23

الهی دورت بگردم اینجوری ننویس اتیش میگیرم

عشقمی تو

مریم گلی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:35

اخرش منو میکشی با این دلنوشته هات

عزیز دلمی
خدا نکنه

الهه یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:25

بترین حس اینه ک دنیا جایی نداشته باشی.حتی خونت هم جای تو نباشه.....

بد؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد