پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

در آستانه سی

بیست و ششم مرداد 1363 

بیمارستان شهدا تجریش 

وزن 3 کیلو و 500

قد 50 سانتیمتر 

زایمان طبیعی 




بیست و شش مرداد 1393 

هنوز یک جایی همان اطراف... 

وزن 62

قد 168 سانتیمتر 



پ.ن: مرسی از تبریک

اما امن که تولدم نیستتتتت... تولد من بیست و شیشمه

:/

نظرات 17 + ارسال نظر
Noshoo پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:19 http://Noshoo63.blogfa.com

سلام مدتهاست میخونمت ولی خاموشم من دقیقا یه روز ازت کوچیکترم من از اول فروردین خودمو سی ساله میدونم دیگه از آستانش گذشتیم خواهر

سلام
موافقم
این تولد به روایت شناسنامه است فقط

لبخند جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:27

تولدتون مبارک

ممنون
نرسیده اما

دختر خوب جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 http://goodgirl1393.blogfa.com/

پیشا پیش مبارک باشه تولدتون ... انشاءالله پسته در آستانه چهلتو هم بخونم همینطور در آستانه پنجاه و ....

ممنون عزیزم

میترا جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:37

تولدت مبارک گل پونه

مچکرم میترا جان
تولدم نیست آخه هنوز

آلبالو جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:02

واقعا زندگی بعضی وقتا خیلی عجیبه یا شاید هم جک
حالا انشالله اگه خودت یه روز مامان بشی اصلا دیگه زندگی رو اونقدرا جدی نمیگیری و فقط به صبحانه و ناهار و شام فکر میکنی ، یه جورایی مسخره است ولی آدم از این فکرای فلسفی کم کم راحت میشه
تولدت مبارک عزیزم

عزیززززززززززم
اون کامنت دومت واسه این پست منو نجات داد
همه ش میگفتم یعنی تو هم؟!!!!

خواننده همیشگی جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:52

سلام
چه خوش اندام :-)
تولدتون پیشاپیش مبارک @-}--


مچکرم

آذر. خواننده خاموش جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:20

تولدت مبارک باشه پروانه خانم

براتون آرزوی بهترین ها رو دارم.
یه اسفند برا خودت دود کن عزیزم برا قدت ماشاالله

ممنون آذر جان
تولدم الان نیست اما

ساغر جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:09

تولدتون مبارک با بهترین ارزوها

ممنون
تولدم 22 روز دیگه است

مصصصصصصبر جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:02

هم بیمارستانی هستیم رفیق :)

ایوللللللللل
عکس کف پاتم داری؟

هدیه شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:47

منم مردادیم ولی بیست و دومش!
تازشم خیلی ماه باحالیه برای متولد شدن!

خعیلیییی

آلبالو شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:20

وای من تقویم ایرانی هم داره یادم میره کم کم ! !! اونم کی ؟ من !!!
هی هی هی ، اتفاقا دیشب یه لحظه با خودم گفتما که چه جوری شده الان یعنی نی نی من دو هفته دیگه باید به دنیا بیاد ؟ آخه حساب کرده بودم قبلنا که آخرای مرداد یا اوایل شهریور این فسقلی که دیگه الان حسابی سنگینم کرده به دنیا میاد
خب پس تا تولد تو و نی نی هنوز مونده

چه عجب یه نفر متوجه شد تولد من 26 مرداده و هنوز نرسیددددده اون تاریخ
عزیزم
مراقب خودت و نی نی باش
فک کن ک 26 مرداد به دنیا بیاد

زهره شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:37

سلام تبریک میگم پروانه عزیز سلمت وموفق باشی

ممنون
اما تولدم نیست

غریبه شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:42

آخی... چه پلاله ی خوش هیکلی... به به
تولدشم با تاخیر فراوان مبارک باشه
امیدوارم باشم ببینم اومدی نوشتی:
26 مرداد 1463
هنوزم خوبم و جوونم
وزن 70 کیلو
قد 160
(میدونی که آدما سنشون میره بالا قدشون آب میره!!)

ممنون عزیزم
تاخیر؟ چرا اینجوری میکنید با من
آخه
26 مرداد هنوز نرسیده
منم که تیرت رزدم در آستانننننننه سی

غریبه شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:55

سوتی رو داشتی خدایی؟!!!
فکر کردم 26 مرداد گذشته!!!

خخخخخنگ نیستما! حواس ندارم ننه! از عوارض پیریه بوخودا!


عزیز دلمی

نیلوفر شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:11 http://wlootoos.blogfa.com/

پروانه!!!
نگو که تو هم متولد دوم مردادی!!!!!!!
خدای من
اگه هست که تولد جفتمون مبارک

عزیزم
تولد من بیست و ششم هست
تولد تو خیلی خیلی مبارک

مریم گلی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:31

خوشگل وزیبای من الهی که خوشبخت بشی در پناه ایزد منان

قربونت برم الهی

مصصصصبر پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:42

بعله عکس کف پامون رو هم داریییییییم
خیلی با حاله

عزیزمممم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد