پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

آن بهار دلنشین . . .


دیروز که بهار مرخصی بود کل شرکت را پاییز به تمام قد در نوردید . . .


+

نظرات 3 + ارسال نظر
مخمور دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:04

خوشا بر احوال بهار که پروانه ای چون تو دوست اوست که در نبودش تاراج خزان را حس می کند

این از اون بهاراست . . .

دختر خوب دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:29 http://goodgirl1393.blogfa.com/

اوهوم ... رعده برقه بهاری با گرمای سوزانه تابستون با باد و برگریزان ه پاییز و با یخ زدگیه زمستون با همدیگه مغزه من و دیرزو درنوردیدند....

چ روزی
چ فتوحاتی

افسون سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:50

...!تعبیر قشنگی بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد