پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بعضیا


بعضی آدما اونقدر عمیق لبخند میزنن، اونقدر چشاشون مهربونه، اونقدر بهت حس امنیت میدن که گاهی انگار میکنی یه دوشاخه  دارن و وصلن به یه پریزی که منبع تغذیه و آرامش و لبخند و  . . . 

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:09

بعد میان سه تا سه تا پست میزارن

شما برچسب پستو دقت کن!

غریبه یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:25

خدا حفظشون کنه


برای همه

فرناز یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 http://new-sense.blogfa.com

دیگه یه جاهایی آدم باید از خواننده خاموش تبدیل بشه به کامنت گذار روشن! چقدر من این نوشته ها، این کارهای زیبای هنری شما رو دوست دارم و چقدر این رانندگی کردن را...یاد یک سال و نیم پیش خودم افتادم! تنهایی رانندگی کردن با استرس چه مزه ایی داره...

عزیزم
مرسی که برام نوشتی عزیزم
یعنی منم یه روز هوس میکنم که با استرس برونم؟
اتز بس ریلکسم؟

دزیره یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 http://zendegidobare.blogsky.com

خوشبحالت که کسی دوروبرت هست که این شکلیه ...
من که فعلا اطرافم هیچکس این شکلی نیست....

اتفاقا دور و برم نیست
خیلی ازم دوره
گاعی عکساشو تو فیس بوک می بینم
اما لبخندشو می شناسم
خیلی خوب

افسون شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:33

بعضی آدما انگارحضورشان فرق دارد...
انگار در فضا پررنگ ترند...
فرقی نمکند که حرفی بزنند یا نه!
یا اصلا میشناسیشان یا نه!
انگار جزء جزء وجودشان هاله ای از انرژی و محبت ساطع میکند...
وتنها تماشایشان کافیست تا بی اختیار لبخند بزنی...!

برام جالب بود که تو هم یه حس مشابه رو تجربه کردی.

اوهوم
خیلی وقتا ملموسه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد