پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

Candy Crush


تقریبا هر روز و گاهی روی چند بار توسط یکی دو نفر از دوستان فی س بو کی دعوت (اینوایت) میشم به یه بازی آن لاین!

من کلا آدم اهل بازی های مجازی نیستم و تا حالا هم تجربه شو ندارم که آن لاین بازی کرده باشم

به دوستم میگم آخی! چقدر این دوستای من نازن! هی می خوان منو بازی بدن، هر روز اینوایتم می کنن کندی کراش! حتما بازی باحالیه!

لبخند مناسبی با احوالات من میزند و میگوید در بعضی از بازی های آن لاین برای اینکه بتوانی بروی مرحله بعدی باید فرندهایت را اینوایت کنی!

بعد نگاهم میکند میگوید: آخــــی!!!

من: :/



نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:15

منم تا حالا همین فکر رو می کردم.اونم از جانب خواهر شوهر

Farkhondeh دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:47

Parvaneh joon, mishe bedoone invite kardane doost ha ham raft marhaleye badi.

amma vaghti 4-5 bar ke sookhti, mitooni az doostan taghazaye life koni, 2 ta option dare, mishe az doostayee ke candy crush bazi mikonan taghaza kard, ya mishe be doostaee ke ino bazi nemikonan pishnahad invite dad, bad oona ke byan too bazi mitoonan behet life bedan.

be soorate automat, gahi liste friend ha miad ke mige inviteshoon kon, amma to mitooni skip koni
yani lozooman ehtyaji nist doostat o davat koni ta beri marhaleye badi

مرسی عزیزم بابت اطلاعاتت
پس همچنان دوستان من طفلکیا از مهربونی منو اد میکنن؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد