پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

چیله هم آره


صبح دارم  چیله و مادرش را میبرم سرکار که از ترافیک صبحگاهی نیایش غر غر میکنم

بچه ام گنگ و خوابالود است است میگوید:

خاله ، مثه تد کوشیچه الوم باش و از لانندگی لدت بیبر!

خواهن ترجمه میکند که بچه ام دیشب تو باب اسفنجی دیده میگه 

خاله مثل تدکوچیکه آروم باش و از رانندگی لذت ببر!*

؛)



* تد کوچیکه یکی از شخصیت های باب اسفنجی است که تبحر خاصی در رانندگی دارد!


من عاشق این شدم

نظرات 3 + ارسال نظر
دزیره یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 http://zendegidobare.blogsky.com

آخی این بچه چه خوردنیه ...
اگه شد یه عکس ازش بذار

مرسی عزززززیزم

نازنین یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:03

دوستش دارم چیله رو

مهری یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:09

ببین بچم چه قدر دوست داره .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد