پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

من و ماشینم


اعتراف میکنم غیر از یک بار همه جا هایی که تا حالا با ماشینم رفته ام قبلش هرجا که بوده ام اول خودمو رسوندم دم در خونه بعد از اونجا استارت شروع مسیرو زدم!

نظرات 8 + ارسال نظر
samira شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:22

چرا؟؟؟

خوب همه راه ها رو از اونجا بلدم فقط

غریبه شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:25

کاملا طبیعیه! حالا یه بنده خدایی بود توی آشناهای ما اون اوایل میچسبید به اتوبوس شرکت واحدِ همون مسیر بعد هرجا اون میرفت اینم میرفت هرجا می ایستاد اینم توقف میکرد!
باز تو خیلی خوبی عزیزم...

وای نه
من کلا از اتوبوس ها می ترسم

اندر احوالات شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:17 http://andarahvalat30.blogsky.com

ای جانم

اون یه دفه رو هم پشت نسیم رفتم

آلبالو شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:44

بنویس این چیزا رو پروانه برای منی که از ایران آرزو به دل اومدم بیرون
همزاد پنداری میکنم باهات

عزیزم
قربونت برم قول میدم چیز زیادی رو از دست ندادی

دزیره شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:04 http://zendegidobare.blogsky.com

بانوی سپید شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:07 http://arezohayesepidam.persianblog.ir/

یاد می گیری همچین یاد می گیری و رانندگی واست عادی می شه که تلفن جواب می دی بعد همزمان کفشت رو هم عوض می کنی از پنجره هم جاهایی که می خوای رو به کسی که پیشت بشینه و حواسش نباشه نشون می دی
به قول یه دوست اون اوایل رانندگیم کم کم ماشینت مثل دست و پات عضوی از تو می شه و دیگه نباید حدودش رو حدس بزنی خودت می ری اونم می یاد

وای خدا
اینا که گفتی در حال حاضر همه ش افسانه است
جواب دادن تلفن رو که هیچی
حرفشم نزن

سمیه-تهران نوشت شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:34 http://tehrannevesht.blogsky.com

احتمالا خونه واست شروع امنی ایه

نه عزیزم
راه ها رو از اونجا یاد گرفتم

افسون شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:06


کلی خندیدم.جدی گفتی؟!!

بعلههههههههه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد